Inlägg från: Anonym (Näää) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Näää)

Den jäveln runkade!

Har man en partner varför ska man runka/onanera för när man kan tillfredställa varann ju... Jag och min man har varit tillsammans i 10 år och han har inte runkat av sig en enda gång sedan vi träffades, och jag brukar fråga om han har gjort det någon gång och han svarar "Nej, jag behöver inte jag har ju dig, det är skönare att stoppa den i dig och ha kroppskontakt än att knulla med handen" och jag känner samma sak, har jag en partner som jag har tillgänglig 24/7 klart jag ligger med han än fantasiera och fingerpulla mig ju!

• Anonym (Näää)

Japp är kåt jämt o älskar sex och självklart vill man inte knulla klart man ska få runka/onanera ofc

• Anonym (Näää)
    Anonym (Kvinna) skrev 2014-08-19 22:11:01 följande:
    Hahaha! Hahaaaaa! Jag döööör! Dagens bästa garv! "inte runkat av sig en enda gång" På TIO år"

Din gubbe har alltså lurat dig i tio år och du har gått på det? Men alltså, GE ER, alla ljusblåa! Klart man måste få pilla lite själv... det är liksom två olika saker... partnersex och självsex... man behöver båda...
    Hahahahahaha garva lite till nu, han tycker inte om det.... när vi har sex så ber jag han runka av sig för att jag titta på o han säger näää du vet att jag inte tycker om det gör det du... Varför skulle han lura mig, det behöver han inte ju... Alla tycker/känner olika ju, innan mig hade han bara 1 partner och då blev det inte mycket sex där heller och om jag inte ställer upp så är det okey för han... Men vill jag ha sex 3 ggr om dan så blir det så ;)
  • Anonym (Näää)
    Praktikantmannen skrev 2014-08-20 22:58:14 följande:
    Och du tror på honom? haha det finns många blåögda människor. Har ni aldrig vart ifrån varandra eller? Om du är borta från honom i några dagar och han råkar bli kåt, då du inte är där.. Vad ska han göra då? Jo, runka. De är klart att han inte säger det till dig, när han vet hur du är. Men om du verkligen tror på vad han säger så.. visst haha.
    Hur jag är... hur är jag??? Det är OKEY att runka/onanera för mig... och han tkr oxå det är OKEY dt är ju så alla börjar.. me tror han va väldig duktig under tiden han va ogift och bad en massa till gud att hålla sig ifrån detta. då detta är synd.. kanske df vad vet jag vf han inte gör det. Och jo vi har varit ifrån varann 1 hel månad då jag va på resa och då kunde han inte ens sova på sängen för jag inte fanns där och vi brukade prata på kvällarna tills sömn och han sov på soffan. Och JA han har kännt sig kåt när jag inte funnits där och pilat men aldrig runkat av sig helt... utan väntat tills jag kmit och då har han nästan exploderat som i scary movie hahaha dt är saant
  • Anonym (Näää)
    FONA skrev 2014-08-23 19:50:48 följande:
    Jag förstår inte varför du berättar det här. Är det så att du tycker att det är positiva egenskaper som din man uppvisar? Av det du beskrivit så låter det, om din beskrivning är korrekt, som om din man har någon form av psykiska problem. Jag tycker att du istället för att basunera ut din mans tillkortakommanden på ett internetforum borde försöka få honom att ta emot professionell hjälp, i form av terapeutiska samtal med en utbildad person.
    Försöker förklara då alla verkar bli hel paff för att min make inte runkar av sig... vf då??? Alla gillar olika saker ju vad är det för fel att inte runka av sig bara för det har han nu psykiska problem enligt dig... wtf???? det är enkelt hand eller fitta... fitta.
Svar på tråden Den jäveln runkade!