• Pentra

Den jäveln runkade!

Överlag, vad är det för fel med att han (eller killar generellt) runkar/onanerar? Detsamma gäller naturligtvis för tjejer. Det är faktiskt varje människas enskilda rättighet att få ha ett eget intimprivat sexliv. Det är varken logiskt, friskt eller människovärdigt att ta sig rätten att bestämma över någon annans normala och privata sexliv med sig själv.

Om t.ex. min sambo skulle berätta det motsatta för mig, d.v.s. att han slutat att runka, ja, då skulle jag verkligen bli orolig...orolig för honom, hans egen fysiska och psykiska hälsa, och även bli orolig över vårt gemensamma liv och sexliv...
    Onani på ett hälsosamt plan, och framför allt själva orgasmen, löser upp inre spänningar, balanserar individen och är sunt och bra för ens eget psyke och välbefinnande och för hela livet och sexlivet tillsammans med sin partner. Mao. verkligen som balsam för själen.

Därför borde man i stället, faktiskt, verkligen uppmuntra varandra till att onanera under hälsosamma former. Man kommer överlag mer i balans, och om man lär känna sig själv sexuellt, och är då man också lyhörd gentemot sin partner så är chansen dessutom så otroligt mycket större att gemenskapen och sexet tillsammans når helt nya dimensioner. Jag vet.

Det är ju rent lagvidrigt att försöka frånta någon sitt eget privata sexliv med sig själv! Det är, som sagt, varken logiskt eller människovärdigt! Faktum är att detta är EN utav de största kränkningarna man kan utsätta en människa för! Efterverkningarna och/eller skadorna kan bli långvariga, ja, tom. livslånga, och den upplevda ofrihetskänslan, genom denna kränkning av den annars så oantastliga privatsfären, kan genomsyra och begränsa hela personens utveckling och fysiska och psykiska välbefinnande överlag.

/Pentra

• Pentra

Oohh, vad jag skulle vilja se min sambo runka nu... Tungan ute Blir bara kåtare och kåtare av att tänka på det och se det framför mig...Tungan ute

/Pentra

• Pentra
    Tom Araya skrev 2015-01-24 21:49:27 följande:
    Anonym (Moral) skrev 2015-01-24 07:34:47 följande:
    Är du helt sjuk i huvudet? Att sitta och begå perversiteter är inte samma sak och naturligt som att äta, gå på toaletten. Att denna man tydligen saknar kontroll över sig själv och gör något så äckligt när hans flickvän kommer hem visar på att han inte har någon respekt för henne eller sig själv!
    1800-talets katolska kyrka ringde och vill ha tillbaka dig.

• Pentra
    Anonym (Sture) skrev 2015-01-26 15:03:16 följande:
    Du ska inte sitta och skriva om syndiga saker på det här sättet! Det måste ha varit fruktansvärt för trådskaparen att få se hur vulgärt hennes pojkvän agerade. Ofta döljer sig porrmissbruk och annan omoral bakom hans vulgära handling. Du "Pentra" som uppmanar sådant beteende som att exponera sitt onanist och missbruk offentligt borde skämmas.

Inte skriva sådana saker??? Jag skrev ingenting. Jag gav bara tummen upp till Tom Arayas inlägg. Jag har aldrig någonsin uppmanat till att exponera sin egen intimprivata onani påträngande och offentligt! Allvarligt; ser du syner??? Jag rekommenderar dig en grundläggande kurs i läsförståelse! ... /Pentra
  • Pentra
    Anonym (LindaTr) skrev 2015-11-28 16:15:55 följande:
    Du borde skämmas! Jag hade kastat ut min kille direkt om han satt och runkade när jag kom hem. Jag accepterar inget sådant beteende, det är respektlöst och äckligt. Skandal att personer här inte förstår TS.

Att du betecknar en partners intimprivata, och faktiskt i sanning hälsobefrämjande, sexliv med sig själv som respektlöst och äckligt säger och avslöjar en hel del om den okunskapsnivå du själv befinner dig på gällande detta... ... ... /Pentra
Svar på tråden Den jäveln runkade!