Inlägg från: Anonym (Mjo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mjo)

Den jäveln runkade!

Xendecimus skrev 2015-11-28 14:31:48 följande:

PS !! Jag är gift och min kvinna hade pms och visst hade jag lust med att älska med henne vilket jag talade om för henne och hon hjälpte till godvilligt med lite "handjobb" vilket uppskattades och hon var glad över att kunna hjälpa till. Är det då fel i det? Om du ni anser det vara fel då har ni allvarliga fel och måste samarbeta med eran man eller kvinna gemensamt och komma överens om saker och ting för att era liv ska bli bra. Tänk lite och lycka till.

Vad har "pms" med saken att göra? Varför kunde ni inte ha sex?
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (Avskyvärt) skrev 2015-02-07 07:23:16 följande:

Det är inget skämt om man har en äcklig pojkvän som sitter och runkar!

Hoppas att TS kastade ut killen.

Du kanske också är en sån där respektlös typ, du borde skämmas! 

Respektlöst? Jag blev väldigt tänd när jag råkade kliva in på min sambo som runkade. Jag frågade om han ville avsluta själv eller få lite hjälp. :)
  • Anonym (Mjo)
    Volkheim skrev 2015-11-29 02:29:17 följande:

Min fru blev jättebesviken på mig när jag åt en ICA Vi choklad/kokos-kvarg och hon inte hade möjlighet att köpa en =/

Men onanera? Det gör vi när vi vill, oavsett om den andre är med eller ej. När man är sugen eller behöver egentid så tar man det i sina egna händer, pun intended.

Sex tillsammans är awesome och inget som lider av det.

Klart att antionanisterna har rätt att känna som de gör, men jag tycker att en sådan syn på sexualitet är väldigt ohälsosam, både fysiskt och psykiskt för båda partnerna.

Klart det är ohälsosamt, det är ju därför de är så bittra hela bunten!
Svar på tråden Den jäveln runkade!