Inlägg från: Anonym (Wanker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Wanker)

Den jäveln runkade!

Det jag vill veta är om han fick håriga handflator? *orolig*

• Anonym (Wanker)

Det jag vill veta är om han fick håriga handflator? *orolig*

• Anonym (Wanker)

"Självbefläckelse är en synd". Den som kom på det. Kom själv typ ;)

• Anonym (Wanker)
    Anonym (Samhällsfiende nr 1) skrev 2018-10-28 13:29:42 följande:
    Är du polis är det just dessa katastrofala situationer som blivit ett samhällsproblem som du ska satsa alla resurser på. Terroriststämpel får gärningsmannen kanske är på tid. Är du polis borde du bli avskedad då du inte kan lagen eller ens sunt förnuft.
    "Satsa på" *skratt*
  • Anonym (Wanker)

Skrev en sak på reddit och kom att tänka på den här tråden.
    Det kan ju faktiskt vara så att snubben inte alls runkade. Han kan precis ha vaknat, och försökte stänga av alarmet på sin mobil. Om man använder appen Wake n' shake så kan det faktiskt på håll se ut som att man tokrunkar. Det är det enda sättet att stänga av skiten =)

• Anonym (Wanker)

Ordet kan faktiskt betyda gunga.
    " Jaså här sitter du och...gungar" *skratt*

• Anonym (Wanker)

Det vore rätt tragiskt om någon faktiskt tror att kvinnor som den här existerar på riktigt.
    Det som vore ännu mer tragiskt är om hon faktiskt gör det...

• Anonym (Wanker)

Nej, nu var det länge sedan någon tog upp denna viktiga tråd så jag tar mitt ansvar som medLEM.

Något som vore klart värre är om mannen kommer hem och hittar kvinnan runkandes!

• Anonym (Wanker)

Den här tråden är så sjukt rolig tycker jag. Tyst
    Man vet liksom inte om vissa är ironiska eller om de faktiskt blir upprörda på riktigt. Det vore ganska tragiskt för deras egen del om det vore så...

• Anonym (Wanker)

WTW!
    Ingen vuxen person borde ens fundera på sitt eget underliv utan en partner närvarande som kan tvätta av det väldigt fort vid behov!

Svar på tråden Den jäveln runkade!