Inlägg från: Anonym (bläkas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bläkas)

Den jäveln runkade!

Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:17:40 följande:
    Jag är inte det minsta irriterad över TS. Är däremot irriterad över människor som tror att de kan styra och kontrollera sina respektive. 
    Om du tror att din kille aldrig skulle tröttna på att leva i ett förhållande där han vägras onani och aldrig skulle onanera när du inte är hemma så är det jättebra.  

Jag kontrollerar honom inte, han får göra vad han vill men skulle jag upptäcka att han gör det skulle jag ha svårt att stanna hos honom. Skulle förmodligen behöva läggas in på psyk ett tag oxå. Han tycker nog inte att det är värt det och han har älskat mej i drygt sju år nu och har inte tröttnat nu. Han får inte ut något mer av att runka själv än att ha sex eller bli avrunkad/avsugen av mej.
  • Anonym (bläkas)
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:19:00 följande:

Vem har sagt att jag har en man*?

Dom kanske blandar ihop oss, jag har ganska likt namn som dej..
  • Anonym (bläkas)
    Anonym skrev 2012-02-06 17:22:14 följande:

Min kille har också ofta morgonstånd men han runkar aldrig för det, ståndet lägger sig inom några minuter ändå.
    Så är det här oxå, fast det tar kanske max en minut tills det lagt sej..
  • Anonym (bläkas)
    Anonym (TaDenI2an) skrev 2012-02-06 17:42:35 följande:
    Jo, det räknas klart som en synd(och ett brott mot partnern) att tillfredställa sig själv sexuellt;

1. Om man levde på 1700-talet

2.  Om man direkt är sjuk i huvudet.

För att lindra denna mentala störning ni går runt och bär på förslår jag att ni tar den i tvåan så ni lär er att slappna av lite. 

LÄNGE LEVE KÅT!

SKÅL!! 

Om du provat ha panikångestattacker (äkta sådana) skulle du nog inte uttala dej på det sättet om personer som är "sjuka i huvudet". Jag tar den hellre i munnen eller muttan än i röven för då får jag bara hemorrojder så du vet.. Idiot.
  • Anonym (bläkas)
    Anonym skrev 2012-02-06 18:15:38 följande:

Ja precis, fast tycker lite synd om den tjejen han har nu. Nu har jag en kille som inte runkar på morgonen, iaf inte om jag är hemma. Tack gode gud för en normal kille, har letat hur länge som helst efter en.

Jag skulle typ spy om det hänt mej, särskilt eftersom det var hos dina föräldrar.. Jag har faktiskt en av de få killarna jag med :)
  • Anonym (bläkas)
    Binegar skrev 2012-02-06 17:45:18 följande:
    Nu vet jag inte riktigt..?

Hade det hänt mig hade jag nog börjat fnissa lite, gått ut med hunden & låtit han göra klart vad han håller på med. Förutsatt att han inte stod i duschen inkletad i bajs och runkade med båda fötterna. Då hade jag nog börjat fundera på om det är den typen av karl jag vill vara med.
    Åh, jag minns en tråd som var om det, förrutom att han inte använde fötterna utan händerna.. Den var både tragisk och rolig..
  • Anonym (bläkas)
    Yuna skrev 2012-02-06 21:20:35 följande:
    Josse112, det där med Pricken är en av de dummaste jämförelserna jag någonsin hört. Pricken kunde inte rå för att han föddes pricking. Att hata honom bara för att han är prickig är fel. Trådskaparen och DU kan däremot rå för att ni är så dumma att ni tycker att onani är respektlöst mot partnern och att likställa med otrohet.

Vad är det som är så hemskt? Att de vill tillfredsställa sig själva? Så vad händer när någon måste på en tjänsteresa eller liknande? Ska man hålla sig i en vecka? Två? Tre? Eller när någon hamnar på sukhus? Konstakt sjukhussex eller avhållsamhet?

Du kan rå för att du är en idiot. Du föddes inte sådan! Du är inte som Pricken! Du är bara osäker på dig själv. Du verkar tro att om din partner runkar så älskar han inte dig tillräckligt mycket, vilket är ett tydligt tecken på dålig självkänsla. Eller så vill du bara ha komplett kontroll över din partner.

Säg, är du 100% avhållsam från onani när du är i ett förhållande? Du har aldrig svarat på den frågan. Uppsök psykolog för din egen och dina framtida partners skull.
    Nu vet jag att det här inte var till mej men jag ska bara svara lite ändå.. (som det känns för mej). Först och främst har jag inga som helst problem att vara utan sex i månader, har aldrig onanerat (dock försökt men mått så illa att jag lagt av). Sen kan man inte rå för om man har så otroligt starka känslor över en sådan sak som jag har, jag föddes väl förmodligen som idiot då för jag kan inte hjälpa mina känslor. Nu likställer jag inte onani med otrohet alls, utan jag har bara en slags fobi mot det så egentligen kanske jag inte ska säga något.. TS verkar ju dock inte vara helt ok om inte detta bara är ett skämt..
  • Anonym (bläkas)
    MagicQueen skrev 2012-02-06 21:58:16 följande:
    Är det inte bättre han sitter hemma och runkar än att gå ut och träffa nån tjej som han har sex med !?!?!

Alla har väl ett behov av att tillfredsställa sig själv, varesig man har partner eller ej, ni som säger emot, då blir jag förvånad... 

Jag tycker inte att man kan jämföra att sitta hemma och runka mot att hitta nån tjej att göra det med. Jag skulle inte vara otrogen för att jag blev kåt och min sambo inte var hemma..
  • Anonym (bläkas)
    Anonym (Seriöst?) skrev 2012-02-06 21:59:48 följande:
    haha o nej din stackare, jag tror du får göra slut med den killen och hitta en som inte gör så! oh wait... alla gör det!  Du kan väl inte va seriös med detta inlägget? isåfall rekommenderar jag att du blir nunna, de är det enda sättet! 

Sen kan du ju bara vänta 10min så e grabben fit for fight igen, så vad är problemet?
    gah herregud... 

Säger än en gång att jag tycker verkligen synd om dig om du är seriös med detta totalt urfåniga inlägg!

Over and out
    //Ninjafisk 

Alla gör inte alls det, däremot väldigt många.. Jag och ett par (mycket få) andra här i tråden onanerar inte och har en partner som inte heller gör det.
  • Anonym (bläkas)
    Skaylar skrev 2012-02-06 22:02:08 följande:
    Jag tycker de är fel att förbjuda någon att runka och blir så förbannad att hon kastar ut honom pga de men varför skriver alla det på ett sånt otrevligt sätt ?! Har inte iofs läst hela tråden men han måste ju ha vetat att hon inte ville att han skulle göra de och om han inte visste de så är hon ju ännu mer hemsk. Men jag förstår inte varför man måste skriva de på ett otrevligt sätt ?!?!

Det låter väldigt skumt.. sen tycker jag att om man har pratat om det och kommit överens om en sak så är det ju faktiskt ett svek, trots att han kanske inte tycker att det var så farligt. Nu känns det som att TS överdriver lite och ger ingen direkt förklaring förutom att hon tycker att det känns som otrohet. Hur deras överenskommelse ser ut vet man ju inte..
  • Anonym (bläkas)
    Anonym (sluta.) skrev 2012-02-06 22:11:51 följande:
    Man är inte konstig för att man inte delar varandras åsikter.
    Jag berättade för min sambo så fort vi hamnade i säng. Han kunde inte bry sig mindre och vi är tillsammans fortfarande efter sex år. 

ultimatum, är ditt ultimatum isf att din partner håller sig trogen? Alla vill vi väl ha ut något av ett förhållande.
    Jag vill inte detta, hur vill du?
    Jag vill såhär!
    okej, då försöker vi hitta en lösning eller så passar vi helt enkelt inte med varandra.

Ts, eller andra som är emot porr SKA inte behöva höra massa skit från andra.
    jag ska inte behöva leva på ett sätt jag inte vill och inte min partner heller.

Vill man inte så behöver man inte. 
  • Anonym (bläkas)
    Anonym skrev 2012-02-06 22:33:44 följande:
    Alla är olika men man är två i ett förhållande som har sin rätt och sitt val. 

Har man ångest för onani och/eller sex så är det ju klart att man måste tala
    med sin partner och på så sätt komma överens så att båda kan må bra i
    förhållandet. Är man överens så finns det alltså ingen som tvingar någon då
    den andre har accepterat villkoren.

Det finns även de som inte känner njutning av onani och sex och
    kommer aldrig kunna att göra det och de kan inte hjälpa det. Det kan handla om
    medfödda fel i hjärnan där man helt enkelt inte kan uppfatta njutning alls eller
    att nerverna i underlivet är trasiga/isolerade etc. Finns många olika anledningar.

Vad som inte kommer med i TS (kanske troll) inlägg är huruvidare de kommit
    överens  om att han inte ska runka etc. Isf kan hon ha viss rätt men att slänga
    ut någon utan att prata om det först är väl lite dumt. Verkar isf som om hon inte
    förstått hans behov.

Jag är en tjej och det varierar hur mycket jag onanerar. Jag har problem med
    att få upp min kroppsvärme och det enda som funkar snabbt när man ligger
    under täcket och skakar är att onanera. Jag onanerar även när jag har lågt
    blodtryck för det är det effektivaste för det med än att trycka i sig massa
    tabletter. Så för mig har onani mer än bara njutning att göra.

Klart jag har hellre sex än onanerar men är särbo och han har inte alltid
    möjlighet att vara den som värmer mig så då får man göra jobbet själv.
    Sen tycker jag att det är skönt, annars hade jag inte gjort det. Hade han sagt
    att  han inte gillade det så hade jag väl försökt förhandla fram en kompromiss.

Alla har olika behov när det gäller onani och sex så man kan inte säga att varken
    det ena eller det andra är normalt. Visst har man lite väl starka känslor om 
    ämnet så får man väl utreda om det är fel hos sig själv eller inte.

Alla har även olika gränser vad som är otrohet, men för mig så är varken
    onani, titta på porr eller ha fantasi om någon kändis eller så otrohet. Min
    kille kan få göra det själv när han vill bara hans känslor är för mig.

(förlåt blev lite längre än tänkt) 
Svar på tråden Den jäveln runkade!