Inlägg från: Fidelis ad urnam |Visa alla inlägg
  • Fidelis ad urnam

Den jäveln runkade!

Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:18:22 följande:
    Var har jag skrivit det? Visa mig!
    Du frågade vad jag tror att du gör, jag svarade. Det jag svarade är vad jag har läst fram i allt du har skrivit. Tror inte att någon med din inställning skulle vara OK med att killen runkar. 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:24:08 följande:
    Var har jag skrivit att jag hindrar min man?
    Som sagt, du skrev vad jag TROR att du gör. Jag svarade vad jag TROR. Behövs ingen källa på det. 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:27:25 följande:
    Men du utgår ifrån att jag tvingar någon göra som jag vill. Kan ju vara lämpligt att basera det på något innan man beskyller mig för något. Har jag anklagat dig för någonting?
    Nej det har du inte, men å andra sidan har jag inte dina underliga åsikter.
    Utifrån allt du har skrivit, dina åsikter om hur äckligt det är med onani och att du inte skulle kunna vara tillsammans med någon som runkar mycket så tror jag att du inte skulle tillåta din kille att runka.
    Anonym (onani-blä)
    X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
    Du sa nyss att "deras vanor fick dig att må dåligt"? Hur ska du ha det?
    Jag gjorde bara skillnad på mig själv och att andra gör. Ni får onanera er tills det blöder, jag bryr mig inte. Men jag kan inte vara ihop med någon av er.

• Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:35:05 följande:
    Var står det att jag hindrar min man från att onanera? Jag kan inte se det. Jag skriver däremot att ni får ägna all tid ni önskar till det, jag har inte med det att göra. Jag skriver här för att ge en annan bild av hur sex kan upplevas.
    Men du, vad är det du verkligen inte vill förstå med att någon TROR någonting om någon annan?
    Utifrån det du har skrivit så TROR Jag att du skulle tvinga/tvingar din kille till att inte runka.

Det är som när vi skriver PM i vår utbildning. Vi har alltid en del där vi diskuterar det vi har skrivit och, där vi kan skriva om våra egna åsikter, vad vi tror och tycker. Det krävs inga källor på det. 

Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:35:56 följande:
    Åter Fidelis, vad har jag angripit hos dig som gör att du blir så uppretad?
    Absolut ingenting. Men det är du som väljer att skriva om din syn på sex, stå ut med att bli ifrågasatt

• Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:40:30 följande:
    Du ifrågasätter ju bara sånt du antar, inte det jag påstår.
    Du tycker att onani är äckligt. Eller hur?
    Du skulle inte kunna vara tillsammans med en kille som onanerat, eller hur?
    Om en kille du dejtar påstår att han inte onanerar, ni blir kära och du efter ett år kommer på honom med att runka och han säger att han vill kunna runka. Vad gör du?
    Dumpar honom? Eller försöker intala honom att sluta?

• Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:43:45 följande:
    Dumpar, vi kommer inte att kunna leva ihop.
    Låter mycket sunt. De män som slipper dig den vägen har tur.
    Är detta någonting killarna får veta från dag ett? Du finner onani som äckligt och kan inte vara tillsammans med någon som onanerar? 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:49:33 följande:
    Du skulle bli förvånad över hur många män som vill vara ihop med en som mig trots det jag står för. De ser andra saker än bara sex.
    Du svarade aldrig på huruvida du berättar för dem direkt att de antingen inte onanerar eller blir dumpade (ja eller inte får träffa dig mer från första början).
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:52:31 följande:
    Innan vi har sex berättar jag, det är inte laddat för mig att berätta. Jag skäms inte.
    Så du är inte ens ärlig med det från första början, eller har ni alltid sex första dejten?
    Då kan man påstå att du utsätter dem för ett tvång. Runka inte eller så får du inte träffa mig mer.  
  • Fidelis ad urnam
    Leijoninnan skrev 2012-02-06 17:50:01 följande:
    Hade jag varit din kille så hade jag runkat konstant för att bli av med dig!!!!!!!
    Skål Ha ha ha ha
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 09:02:25 följande:
     Jag har varit ärlig med min inställning, men killar/män jag träffat har inte varit det.

Vem har fel då? 
    Ärlig?
    Du skrev själv att du berättar om din inställning när ni ska ha sex. Såvida ni inte har sex första kvällen så är det nog en liten bit in i er relation du berättar detta, när de har lyckats få känslor för dig.
    DÅ talar du om för dem att om de inte avstår onani kommer du lämna dem.
    Det om något är en form av tvång. 
Svar på tråden Den jäveln runkade!