• Farbror6

Den jäveln runkade!

Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-10 08:42:14 följande:
    Suck. Du påstår att det är en Gay-sida. Jag påpekade att det inte enbart är för gay och då sa du emot.
    Ja inte faan är det en sida för dina asexuella vänner i alla fall.
    Faaan vilket tråkigt liv man måsta ha utan att kunna njuta av det skönaste som finns som dessutom är gratis!
  • Farbror6
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-10 08:56:32 följande:
    Dessutom tipsade jag någon om var man kan hitta likasinnade och det är knappast av intresse för dig? Eller vill du vara med, för du är garderobsasexuell? Du påstår dig ju veta var vi samlas...
    Ni samlas? Är du bög/lesbisk menar du?
  • Farbror6
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-10 09:29:10 följande:
    Vad har du svårt att förstå? Det är nära tio år sedan underavdelningen för asexuella skapades på Qruiser, dessutom tog jag upp denna community i en bisats angående asexuellt.blogspot.com. Varför uttalar du dig en massa om sådant du alldeles uppenbarligen inte vet något om? Känner du dig hotad? Lockad?
    Lockad? Låst? Vad dillar du om?
    Jag fattar inte vad ni i så fall gör på en sida som handlar om sex mellan bögar mfl eftersom ni hatar sex!
  • Farbror6
    Anonym (hmm...) skrev 2012-02-15 05:42:33 följande:
    Att göra det skönt för sig själv har verkligen inget med otrohet att göra! Skulle aldrig vara med nån annan än min partner, men vad man gör med sin egen kropp har ingen annan rätt att ha åsikter om! Enda anledningen jag kan komma på när man kan få ha åsikter om detta är väl i så fall om man försöker skaffa barn, och är mån om att ens karl sparar alla dropparna till bebisfabriken, så att säga! ;)
    Det är bara riktiga superidioeter som tycker det (otrohet). Tyvärr verkar alla dessa 3 finnas med på FL....
  • Farbror6
    Anonym skrev 2012-02-20 14:25:27 följande:
    om jag inte är hemma får han väll hålla sig? Folk onanerar väll inte på jobbet, eller hemma hos folk eller när man har gäster?
    Då har man alltså förmågan att vänta utan att det är en kris eller hur?
    och nej jag äger inte hans sexualitet han har ett val, ha mig, ha sex och vårt liv, eller bo själv runka eller bo med någon annan?
    jag tvingar inte honom att vara ihop med mig, han är fri att gå vilken dag han vill men så länge han stannar så är mina vilkor så, precis lika självklara för oss som inte vara otrogen, inte behandla varann illa och respektera och acceptera varandra. Det är ingen fråga om att tvinga någon till något, han är helt med på noterna.
    Man onanerar väl när man är sugen....
  • Farbror6
    Anonym skrev 2012-02-20 15:24:57 följande:
    det kanske inte alltid är passande? gör du det på jobbet? på stan? hemma hos folk?
    nej då har du förmågan att vänta. eller hur?

ja jag är lätt att leva med enligt min sambo, vi är inga konstigare än några andra?
    så folk som lever i öppna förhållande är sjuka i huvudet för dom har sex med andra? när båda är med på det?
    det är inget konstigt att ha en sån relation som vi har, alla gör sina val, och detta är ju bara inom sexlivet. som partner är vi båda väldigt kärleksfulla, har massa intimitet, vänskap, vi lyssnar på varann och är varandras bästa vänner. det säger ju inget om hur jag är som person att leva med bara för att jag inte gillar onani i förhållande precis lika lite som jag gillar otrohet, lögner,svek i ett förhållande så är det samma sak för mig.  man "går med på kraven" vare sig det är öppet förhållande, man håller sig till en partner, man håller sig till en partner och onanerar inte, eller man har inte sex alls. det är ju upp till varje förhållande att bestämma inte upp till andra att döma?

Du verkar ju ta mej tusan helt sjuk!!!
    De flesta normala människor blir sugna på sex och har sex eller onanerar när dom är lediga och hemma. Är inte partnern hemma är det fullständigt naturligt att onanera vilket det flesta gör.
  • Farbror6
    Anonym skrev 2012-02-21 13:00:42 följande:
    Jag är inte sjuk utan helt normal. Är människor som är homosexuella sjuka i huvudet? Är assexuella sjuka i huvudet? Är över sexuella sjuka i huvudet?

det är naturligt för lesbiska att ha sex med tjejer och vill inte ha sex med killar, dom gillar helt enkelt inte kuk. Gör det dom till onormala? Svar nej.

alla måste inte gilla att onanera och måste till varje pris göra det.
    folk vill olika sakerdu vill onanerajag vill enbart ha sex med min sambo och han vill enbart ha sex med mig.

alla är vi olika, ingen har rätt ingen har fel. Jag säger bara mitt sätt att leva och det är inget sjukt med det.

ni alla gör som ni vill, jag sa jag förstod ts, jag har en relation som inte har onani. För mig är det självklart att man inte gör sånt i mina relationer.
    Att inte acceptera vad andra gör som är deras mest privata är sjukt i huvudet!
  • Farbror6
    Anonym (sluta.) skrev 2012-02-21 13:41:22 följande:
    Är du 14?
    Nej. men du verkar inte speciellt mentalt mogen....
  • Farbror6
    Carmen Electra1 skrev 2012-02-21 13:58:01 följande:
    Men anonym sluta... Om du läser ts igen så kan även DU se att det inte stod ngt om önskemål.. Han skulle ju bli utkastad från sitt egna hem pga att han runka !!! Hur sjukt låter inte det?!
    Som sagt så har nog inte alla fåglar hemma i boet....
  • Farbror6
    Carmen Electra1 skrev 2012-02-21 14:11:07 följande:
    Hur menar du nu farbror6?
    Det finns många utryck för "det"....
    En människa som har ett sjukligt begär att styra över vad andra ska göra och inte har helt klart ett problem...
  • Farbror6
    Carmen Electra1 skrev 2012-02-21 14:17:29 följande:
    Ja, absolut men sen kan ju det finnas orsaker till varför den känslan finns. Jag som kanske inte får leva året ut får lite panik när mina barn ska sova hos en kompis.. Vill helst va med dom dygnet runt. Man måste söka hjälp om kontrollbehovet ökar eller om man vill bestämma allt
    Det finns många sinnesjukdomar i vårat samhälle, det är en av dom.
  • Farbror6
    Anonym (sluta.) skrev 2012-02-21 14:20:28 följande:
    Återigen, om du vill att din fru är trogen dig, anser du att du har ett sjukligt begär att styra över vad hon ska göra?
    Vad då är henne trogen? Har jag sambo/fru/flickvän är jag inte med andra punkt slut! Men runkar gör jag oavsett min familjesituation.
  • Farbror6
    Anonym (sluta.) skrev 2012-02-21 16:06:54 följande:
    och för ts är det en självklarhet att hennes sambo inte runkar.
    Det är inga förbud. Det är något man önskar.

Jag menade om din fru är otrogen mot dig, vilket jag antar att du antar att hon inte ska vara. Det är ju som ett förbud att vara otrogen. "Är du otrogen så lämnar jag"
    Precis som ts anser gällande onani.
    Inget är rätt eller fel, alla har olika preferenser och för det ska man inte bli kallad saker.
    Men varför drar du in otrohet??? Det har väl inget att göra med vad den andra gör helt privat!
    Lika korkat som att önska att den andra inte går runt och mördar folk.

Onani är något helt privat och det har ingen annan med att göra!
  • Farbror6
    Anonym (sluta.) skrev 2012-02-22 09:00:25 följande:
    Eh, är man otrogen så gör man det väl privat?

Ts känner ju såhär och det har hon rätt till, dina åsikter "ni är sjuka i huvudet" hjälper inte.
    Du behöver aldrig vara tillsammans med en tjej som har sådana åsikter men hon är inte sjuk i huvudet.

Jag anser att man får ha önskemål i ett förhållande - om partnern accepterar får han/hon stå sitt kast, inte sant?

Sen är det omöjligt att förbjuda något för något eftersom att fiffla med familjens pengar alt vara otrogen är lika förbjudet isf, men uppenbarligen är det okej att förbjuda vissa saker? 
    Det gör man väl inte, man är 2 om att vara otrogen! varför blanda ihop med något som har med den andras kropp att göra?
    Det är precis lika fel att önska att den andra inte onanerar som att vilja att den är helrakad eller annat med sin kropp.
  • Farbror6
    Anonym (sluta.) skrev 2012-02-22 09:08:01 följande:
    TS har ett önskemål, (vare sig du tycker det är okej eller inte), Han accepterar och gör det iallafall, det är ett svek som uppenbarligen TS mår skit över.
    Bara för att du inte bryr dig så innebär det inte att TS inte gör det.

Alla har givetvis rätt till sina åsikter men hon är inte sjuk i huvudet, snarare hennes sambo då som ljuger och löjlar dig. Vill han kolla på porr och runka så får han ju stå för det så får hon ta ställning till att acceptera eller flytta.

Det är det de handlar om, inte huruvida det är enligt dig fel eller rätt.

Att ha önskemål är helt okej, att ställa upp på något man egentligen inte vill och sedan skiter i "överenskommelsen" är elakt. Han skulle ha tagit upp det med TS och förklarat att han inte vill leva utan att runka.

Förstår du hur jag tänker?
    Man kan injte ha orealistiska krav, det är ju bara det som är felet!
  • Farbror6
    Anonym (sluta.) skrev 2012-02-22 09:36:33 följande:
    Fast det är ju inte ett krav.
    Han har ju gått med på det - där är felet!

Om ts anser att det är värt att gå isär för så är det ju hennes beslut. 
    Men det är en orealistisk önsking i alla fall! Vilket också visar att TS är lite bakom i huvudet.
    Det är väl ett krav om hon vill flytta ifrån honom! Som alla killar som säger att dom inte onanerar så är det klart som korvspad att han gör det när han är själv.

• Farbror6
    Anonym skrev 2012-02-24 06:39:08 följande:
    skulle min sambo slicka och runka samtidigt skulle jag sluta tända helt klart. Jag ser runkandet som väldigt väldigt avtändande så det skulle inte uppskattas men jag skulle inte se det som en trekant. Men däremot nåt man verkligen inte gör under oralsex eller sex eller i min närhet eller vid min vetskap.
    Får din sambo inte heller runka då?
  • Farbror6
    Anonym skrev 2012-02-25 15:18:00 följande:
    Alla som säger onani är ett BEHOV, förklara?
    djur onanerar inte! Endast tar på sig om dom behöver sprida lukten för att locka till sig parare. Djur har enbart sex under fertila perioder. Och utävar ingen onani dagligen. Varför skulle vi människor behöva det? Varför ska vi slösa med njutning och lust som skulle kunna användas bättre? Tex ha sex med den man lever med och älskar få harmoni i relationen, få närmare relationer byggda på mycket närhet,, för att göra barn, visa närhet kärlek till den som lever med en.

men nej detta samhälle ska alla tänka på sin lust, sig själv, sin framtid, sin egna lycka.... Sig själv sig själv sig själv..
    Hmm konstigt med alla skiljsmässor och olyckliga människor och singlar eller hur?

vart tog det där göra andra lyckliga och göra saker för andra vägen?, vara osjälvisk, ödmjuk och inte bara köra my way or the high way.

tycker folk är sorgliga som är så egoistiska hela tiden och bara tänker på sin egna njutning. Det ska vara gemensam njutning, gemensam glädje, gemensam lycka.

för att för mig är det ovanligt att känna lycka och glädje ( skratta ensam är inge roligt tex)utan dom jag älskar, jag kan inte njuta utan att dela det med någon, jag vill inte leva ensam och bara för mig. Jag lever för min familj, mina barn och folk omkring mig.

men jag kanske är den siste osjälviska människan här??
    Du sov under bilogin va? Eller skolkade du?
    Annars hade du lärt dej att människan är den enda som njuter av sex och onanerar.

Men varför inte skita i vad andra eller din man gör, onanera inte du men låt andra göra som dom vill!
  • Farbror6
    Krokimodell skrev 2012-02-27 12:32:03 följande:
    Vad hade du för biologilärare? Djur förstår inte det här med att de blir gravida av sex. De har det för njutningens skull. Apor och piggsvin onanerar.
    Har precis som Badabing hört och läst att djur gör det på instinkt inget annat.
  • Farbror6
    Anonym skrev 2012-02-27 23:27:20 följande:
    ÄÄÄckelkille som runkar! Fyy fan!
    Hahaha skön ironi!
Svar på tråden Den jäveln runkade!