• Webbredaktör Annelie

Vem byter om till myskläder hemma hos er?

Dörren hinner knappt slå igen innan den snygga jobb-outfitten åkt av.
    Istället åker mysbyxor och t-shirt på.
    Men vem hinner först hemma hos dig?
    Vad tycker du om myskläder hemma, avtändande och trist, eller spelar det ingen roll?
    Berätta!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem byter om till myskläder hemma hos er?
  • Meria

Jag är den som hoppar ur kläderna direkt o slänger på mig mysisar. Helst min onepiece om den är ren o tvättad. Så skönt att strosa runt hemma utan att nåt trycker o klämmer. Min man byter oftast kläder han med, han har en onepiece som används den också

Bryr mig inte alls om han väljer att "inte klä upp sig" o han har inte sagt nåt om det men kan inte se varför han skulle bry sig heller. Man ser väl ren o fräsch ut i allmänhet, så sunkigheten ligger ju inte bara i vad för sorts kläder man har på sig.  

(¨,) Loke -06 & Isak -08 (,¨)
  • Whitetrash86

båda har myskläder på oss hemma.. fast det är ju inte alltid att dom åker på, ibland blir det även jeans eller nått sånt. 
    Klart det kan bli lite små trist med myskläder.. fast om man har snygga så gör det inte så mycket. 

• Unitard

Min man. Han hinner knappt innanför dörren innan mjukisbyxorna åker på! Själv har jag nästan alltid leggings på mig så jag behöver inte byta om.

• La Lola

Båda!
    Vi hinner knappt innanför dörren innan vi byter om till mysbrallor o nån slappiströja!
    Såååå skönt!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Jeanette 891

Jag byter sällan om har oftast leggings på mig, Ungarna hoppar i mjukiskläder direkt de kommer in genom dörren.

• Ajkje

Vi strosar oftast runt i myskläder om vi är hemma. Vem som byter om först beror på vem som kommer hem först.

• cloudberry79

Ingen av oss. Jag har på mig samma kläder som jag har på jobbet, maken byter om redan på jobbet (från blåställ till jeans och t-shirt). På helgen hänger vi båda i pyjamas tills vi måste klä på oss vanliga kläder...

If you love me - please don't feed me!
  • annca

Ingen av oss. Trivs i det jag tar på mig på morgonen. Trivs INTE i sk mysbyxor! :P Tror inte ens jag äger några.
    Någon enstaka gång, när jag gått hela dagen och känt mig som en stoppad korv i något som "passade förra månaden" hoppar jag i en långkjol, men det händer ytterst sällan. Han byter aldrig om, om han inte cyklat i regnet och är plaskvåt eller så. Och då blir det ett par andra chinos eller jeans. Han vet jag inte äger några "slapparbyxor".

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
Svar på tråden Vem byter om till myskläder hemma hos er?