• Nina 73

Graco Mirage Plus

Vi köpte en Graco Mirage Plus på babyproffsen här om dagen och nu sitter jag och tittar i instruktionsboken och ser på bilden på framsidan att det där sitter en bricka med dryckeshållare även för "föraren" av vagnen, men någon sån fick vi inte med. Visserligen en ganska väldigt onödig sak, men ändå... Någon annan här som köpt en sån vagn? Ska det ingå en bricka eller är det något man köper till?

• Svar på tråden Graco Mirage Plus
  • Jonna68

Jag var och tittade på en sån vagn igår och då sa försäljaren att på den här modellen har barnet en bricka (till skillnad från Carena där föräldern har en vid handtaget). Så det är förmodligen ett tillval om den är med på bilden.

Hur tycker du vagnen verkar i övrigt? Vi är inne på att köpa en sån eller motsvarande modell hos Carena. Graco verkar vara mjukare dyna i.

• Nina 73

Antagligen är det väl så att det är ett tillval. Men det är lite fult av dem att ha den med på bilden. Tros förresten tom att den var med på bilden i annonsen!

Vi köpte den som sagt bara här om dagen så jag har knappt använt den än. Hade den bara en sväng när vi var och handlade, men det är en väldig skillnad från att köra stora vagnen i affären!! Denna är ju otroligt lättstyrd!! Tror att jag kommer vara nöjd med denna vagn!

• Lillknodden79

Jag har en o där finns det bricka med! Tänkte bara säga att det är en underbar vagn, speciellt när man går runt i affärer o så!!

• Nina 73

Hmm, verkar ju konstigt om det ingår ibland bara....

Svar på tråden Graco Mirage Plus