Mens & Negativt test ändå gravid
Hej.
Idag skulle jag egentligen inte få mens men den kom som ett brev på posten och i det låg det ett negativt gravtest.
Men min fantastiska magkänsla säger ändå någonting annat. Kanske pga. alla konstiga saker som händer med och i min kropp. Är jag sjuk? Eller skengravid?
Såhär:
Några dagar innan min ÄL 23 Jan fick jag väldigt ömma bröst och de blev betydligt mycket större. Och dom har fortsatt ömma och bli större nu i ca.3 veckor.
1 vecka efter ÄL började det göra ont,dra, slita, krampa i vänster äggstock. Ibland i den högra, även i hela magen. Och det har det gjort nu i 1 vecka.
Idag fick jag mens(enligt beräkningarna), Började med mens värk som bara den och det kommer massa blod, men det har inte slutat att göra ont i den vänstra äggstocken för det.
I dagsläget har jag ca.21 dagar mellan min mens, alltid annars förut haft 31. Jag brukar inte få mens värk på det här viset. Aldrig att det ömmar i brösten. Och har aldrig känt någonting tidigare i äggstockarna.
Har även rapat ovanligt mycket, hicka,Yrsel,Ont i ryggen. Till och från väldigt mycket aptit och vissa dagar ingen alls och känt mig allmänt uppblåst i magen."Känt att det är någonting som inte stämmer"
Vanligtvis är jag väldigt nonchalant mot saker som besvärar i kroppen, inte sån där kännare. Därav min oro eftersom jag har inte bara lite huvudvärk när jag skriver Yrsel, utan ibland när jag ställer mig upp försvinner hörseln och det blir svarta prickar i hela luften.
Jag har testat med sån där sticka man köper från Tradera.
Någon som känner igen sig i någonting här ??