• Anonym

Aldrig fått orgasm...

Jag har en underbar sambo. Vi har varit tillsammans i två år. Vi är förlovad och har hus tillsammans. Han är det bästa i mitt liv och jag älskar honom. Vi har ett normalt sexliv.

Har aldrig fått en orgams när vi har sex. Är ledsen för det, vill ha, vill ha... Inget är ju fel i vårat liv, allt är helt perfekt (om jag nu får uttrycka mig så). Det är det enda som saknas

Finns det fler som jag, som aldrig fått en orgasm? *snyft*

• Svar på tråden Aldrig fått orgasm...
  • Anonym

Hmm.. funderar på.. finns kvinnor som inte får vaginala orgasmer men väl får vid stimulation av klitoris och även brösten.. hur menar du, har du aldrig fått orgasm just vid samlag? Isåfall kan jag rekommendera att ni provar "skeden" där han ligger bakom dig på sidan båda två, då kan han hjälpa dig att stimulera samtidigt som ni har sex.. prova och se vad du tycker, det brukar fungera och får man normalt orgasm av klitoris stimulation så blir denna resa lite bättre vid samlag.

• Anonym

Jag är 30, gift sedan snart 6 år. Jag har aldrig heller fått orgasm. Förut stressade det mig och det störde vår relation och vårt sexliv. Min man försökte och försökte och allt gick ut på att jag skulle få den efterlängtade orgasmen. Vi har gått hos sexolog och vi har gått orgasmkurser... Men efter ett tag blev det ganska trist...Nu struntar jag i det. Vi har skön sex och jag njuter av det på mitt sätt. Jag kan inte få orgasm och det är en del i den jag är. Tråkigt råd jag kommer med men det är det ända jag kan ge. Det är som att försöka bli gravid.... ju mer man tänker på det ju jobbigare blir det. Jag försöker se det så här: Får jag en orgasm så blir det en bonus i mitt liv, men det kan inte vara det ENDA som min relation ska kretsa kring...

• Bettan M

Hej!

Åhh gumman du är absolut INTE ensam!
    Jag är själv 32 år innan jag fyllde 30 så hade inte jag heller fått nån orgasm.
    Alla killar ville bli den som fick det till att gå för mig ( ja inte så många killar, men dom jag vågade tala om det för)

Sedan träffade jag min man och nått magiskt hände...jag fick mitt livs första orgasm.....det var en häftig upplevelse.
    I dag får jag ofta fontänorgasmer, villket faktiskt är jobbigt det med.
    Det blir nämnligen en stor sjö då...inte så mysigt.

Men jag vågar säga att till slut får du den, om du bara vågar slappna av och njuta, för första gången känns det så...pirrigt, man är ovan vid känslan.

Jag hoppas att jag kunnat hjälpa dig lite i alla fall, för ensam det är du inte.

Kramar Bettan

• Anonym

Jag får inte heller orgasm vid sex. Jag får det om jag onanerar själv men inte av min man... Har gillat läget, älskar att ha sex ändå... Njuter av närhet och ömhet...

• Anonym

Jag har aldrig fått det heller...Kanse nån gång. Vet inte om det är mej det är fel på eller honom eller vad...Han är min första så jag vet inte hur det ska va lixom. Ibland funderar jag på det. Har ju inget att jämföra med, det är lite synd, man vet ju inte om man går miste om nåt...!
    Hjälpte kanske inte så mkt, mennu vet du att det finns en till iaf!
    Kram

• Anonym

Tack för alla svar. Väldigt givande!

Jag kan tillägga att jag (som tidigare talare) när som helst kan få orgasm genom att själv onanera. Jätteskönt är det. Men inte med hjälpa av min sambo. Men det är väl bara att gilla läget, slappna av och ha det skönt tillsammans. Kommer det så kommer det.

• Brodsmulan

Oh nej, du är definitivt inte ensam. Har du kollar Fråga Olle någon gång? Där har det faktiskt varit uppe för debatt att många känner på detta viset och tror att det är något galet och får svårigheter att acceptera sig själva. Inklusive mig själv, trodde jag var bland de enda som inte kunde få orgasm vid penetration men väl vid stimulering men ack nej är faktiskt hmm kommer inte ihåg helt säkert så ta det med en nypa salt men som jag minns det så var det ca 40% av alla kvinnor får inte orgasm vid samlag. Men maken & jag har ett oerhört bra samliv för det och man kan komma till 7.e på många vis *s* slappna av och gör efterforskningar på vad du/ni kan komma fram till är ditt bästa. Lycka till.

• Anonym

Jag fick heller aldrig orgasm tidigare men så kom vi på en "teknik" som nu ger mig riktigt stora orgasmer varje gång...
    Jag rider honom och sitter då ner riktigt så vi kan "gnugga" oss mot varandra så klitoris blir stimulerad och han "bottnar" ritigt i mig, han trycker sig mot mig samtidigt så vi kommer riktigt nära... vet inte om han kanske kommer åt den omtalade g-punkten då eller vad det är som gör det, men stora och härliga orgasmer blir det... Ibland kommer jag annars åxå men vi brukar alltid göra så här så jag åxå får komma... När jag onanerar själv kommer jag alltid, pröva min stil om ni inte redan gjort det... det är sååå skönt

• Anonym

jag vet inte om jag fått en orgasm, men om man inte vet brukar man väl inte ha fått det, eller?
    hur känns det? och varför inte jag???!

• Anonym

Jag får inte heller orgasm vid samlag, men det är inte direkt något som bekymrar mig...Antingen så stimulerar han eller jag mig till orgasm innan själva penetreringen, det har hänt någon enstaka gång att jag fått en till i samband med att han kommer...

Svar på tråden Aldrig fått orgasm...