• Anonym

Aldrig fått orgasm...

Jag har en underbar sambo. Vi har varit tillsammans i två år. Vi är förlovad och har hus tillsammans. Han är det bästa i mitt liv och jag älskar honom. Vi har ett normalt sexliv.

Har aldrig fått en orgams när vi har sex. Är ledsen för det, vill ha, vill ha... Inget är ju fel i vårat liv, allt är helt perfekt (om jag nu får uttrycka mig så). Det är det enda som saknas

Finns det fler som jag, som aldrig fått en orgasm? *snyft*

• Svar på tråden Aldrig fått orgasm...
  • Anonym

Anonym 638364... du märker om du får orgasm...

• Anonym

Prova en vibrator mot klitoris..som durrar mycket! that might work!!
    En fråga..vaginal orgasm ..man kan väl inte få orgasm utan att stimulera klitoris eller?? ja du ser vad kroppen kan göra haha

• Anonym

Jag håller med föregående talare.
    Vi köpte ett litet vibrerande ägg, som man antingen kan ha som det är, eller så följer det med en silikongrej som man trär på penis, så den vibrerar mor klitoris.
    Den har olika hastigheter och olika puls.
    Underbar att använda tillsammans, och ensam, och inte lika "hotfull" som en dildo, ifall mannen känner att han får konkurrens i sängen.

Du kan prova den själv först, så du lär dig hur den fungerar, sen kan man få fantastiska orgasmer tillsammans med sin partner.

• Anonym

Jag har aldrig fått orgasm vid samlag och har givetvis oxå undrat om det är något konstigt att jag inte fått det... Men jag kan lugna dig, och alla andra, med att det är väldigt ovanligt för oss tjejer/kvinnor att få orgasm vid samlag - väldigt få får någonsin uppleva det!

Däremot får de flesta det vid oralsex eller "pillning", som jag kallar det , men det är ju för att stimuleringen är "direkt på".

• Anonym

Du är verkligen inte ensam om det här problemet!! Jag fick min första orgasm tillsammans med min sambo för några månader sedan (vi har varit tillsammans i ca tre år). Jag har alltid haft svårt att slappna av ordentligt i sängen trots att jag verkligen älskar och tänder på min sambo. Den kvällen när det äntligen lyckades var jag jättetrött och det gjorde att jag inte hela tiden tänkte på om det skulle gå för mig den här gången eller inte utan jag bara njöt! Jag har haft det som en fixidé att jag skulle få orgasm med min sambo och jag tror att just det har blockerat mig och gjort att den aldrig kommit tidigare. Jag kan tillägga att vi inte hade samlag utan bara kel den kvällen. Nu får jag orgasm ibland och ibland inte men jag tror att det just handlar om avslappning och att inte fokusera på att få orgasm.

• Anonym

Jag lyckades få det en gång när jag var 20, det är nio år sen och det var nog en ren olyckshändelse för det har aldrig hänt igen. Men med min batterikompis har jag

• mosippan

tjejer,
    alltså samlag, vad är samlag för er? vad är sex?
    är det bara eller framförallt penetrering?
    varför det tror ni?
    varför det, när de flesta tjejer behöver klitorisstimulering för att komma? klitoris sitter inte inuti slidan.
    jo, för att det funkar så himla bra för Mannen med in och ut.
    alltså har vi kvinnor blivit ipräntade från skolan och genom livet att penetrering, Det är att ha sex!!!
    vi vill bli bekräftade och älskade, vi vill tillfredsställa männen, men försök att bryta er loss försök att känna med fittan å ni kommer få ett nytt självförtoende- i promise!
    å vem är det som har svårt å komma då?
    den lilla mannen kanske... :)

• Anonym

Den kvinnliga orgasmen är väldigt bunden till vår hjärna. Den är inte lika fysisk som den manliga. Vi har lättare att få orgasm om vi är ensamma och pillar än om killen ligger bredvid. I alla fall innan vi är tillräckligt bekväma med killen och vågar slappna av.

Alla ni som väntar på en orgasm, sluta vänta på orgasmen som om det vore "målet" och bara njut. Den kommer inte om ni stressar fram den. Prova olika ställningar, tvinga er till att slappna av med er kille så att ni i princip vågar göra vad som helst inför honom - då kommer den förr eller senare! Och när den kommit, vet ni det - och ni vill ha många, många fler!! :)

Lycka till.

• Anonym

Har ni testat med att han (eller du själv) stimulerar klitoris under tiden? Det funkar för oss

• Aiwendil

Pilla på dig själv samtidigt som ni älskar.
    Funkar för mig (och dom flesta tror jag)
    Har kommit två ggr av "bara in och utandet" men det var för att
    jag var så upphetsad att jag inte visste varken ut eller in... HAHHAHA.. Nu var jag fyndig också... *flinar*

• Anonym

Har heller aldrig fått det att funka bara med in-och-utande. Pillrandet i föregående inlägg fungerar dock bra! Mysigast är förståss om han gör det, dvs smeker min klitoris samtidigt som in-och-utandet. Han har dessutom sådan bra tajming att numera kommer vi nästan alltid samtidigt. Puh - längtar tills han kommer hem...

Svar på tråden Aldrig fått orgasm...