Är min tjej Nymfoman??
Hejsan jag har ett problem! bor tillsammans med min sambo och vi har varit tillsammans i snart 4 år, och allt är helt underbart, men problemet bottnar i att hon får aldrig nog av sex.
Jag är sugen otroligt mer sällan än henne när det gäller sex. 4-5grr i veckan är min rytm medan hon lätt skulle kunna ha det 3grr/dag! det börjar bli väldigt ledsamt eftersom jag har svårt att "ta fram" dom vilda känslorna bara sådär, allt skulle vara så mycket enklare ifall jag kunde det.
När hon försöker förföra mig ibland får jag typ panikkänslor när jag inte går igång och blir arg på mig själv.
En stor del i det hela är att hon inte onanerat innan hon träffade mig och kan därför inte tillfredsställa sig själv på ett bra sätt, hon säger att hon försökt att onanera förut men att det inte ger någonting. Hon säger att hon måste ha mig för att komma och punkt slut!
Ska jag försöka övertala henne att onanera mera, lära känna sin kropp bättre?
Ska jag gå på nån terapi och ta reda på varför jag inte känner lusten så ofta?
När vi pratar om det så säger hon att det är lugnt Etc Etc men jag vet att hon går och är sexuellt frustrerad och det stör mig och jag känner att jag måste göra nått åt det!
Nån mer som känner igen nått i detta???
Mvh