Britax b-agile vs Babyjogger city mini
Är det någon här som har testat dessa två vagnar? Fördelar? Nackdelar. Alla erfarenheter är intressanta att höra tycker jag. Jag funderar på att beställa en av dem från utlandet, något tips på en bra sida där?
Är det någon här som har testat dessa två vagnar? Fördelar? Nackdelar. Alla erfarenheter är intressanta att höra tycker jag. Jag funderar på att beställa en av dem från utlandet, något tips på en bra sida där?
någon?!
puffar igen
Pramworld har jag hört om, vad gick frakten på?
ingen som testat b-agile?
Jag köpte en b-agile, är hur nöjd som helst med den, Den är liten och smidig, lätt att köra men ändå bra fjädring. Tyvärr så verkade det som att det skiljer mellan europeiska varianten och den som säljs i USA för jag hade hoppats få det höj och sänkbara ryggstödet så man slipper dra om bältena, nu gör man det ju inte så ofta så det funkar ju fint ändå! Verkligen jättenöjd! Köpte från amazon.co.uk
Hm nä det var inga problem alls, kunde till och med välja FREE Super Saver Delivery till Sverige med. Men sen kom en VAT kostnad på, det gör det nog på allt. Jag hade redan gjort ett konto, när jag la i korgen så fick jag vad jag kunde köpa och inte, jag kunde inte köpa bygeln till men vagnen gick bra, inga problem. Levererades bara någon dag senare hem till dörren med DHL så det var hur smidigt som helst!