• LadyLi

Ha koll på era barn Förfaan.

Blir så jävla less på er mammor som inte har koll på sina barn när ni går till öppna förskolan.Ni sitter där tjocka och feta och bippar på era jävla mobiler medans era ungar går loss på allt och alla.Vet inte hur många gånger jag fått säga till dessa barn som kommer fram och slår min bebis i huvudet eller tar mitt barns leksaker utan att dens förälder finns inom synhåll. HA KOLL PÅ ERA BARN FÖR FAAAN!!

• Svar på tråden Ha koll på era barn Förfaan.
  • 969910

Men tagga ner , för det första var det här den värsta förolämpningen jag hört på länge o för det andra så tycker jag du ska låta bli att gå dit mera !

• StarStruck

Håll koll på din bebis så ingen kommer åt att slå den istället för att bara sitta på ditt feta arsle och titta på

• Fiya

Låter som du haft väldig otur med ÖF. På de flesta jag varit har stämningen varit trevlig, lekarna lugna och ålderanpassade och föräldrar till små barn har suttit med vid "babylekar", de lite äldre barnen har främst pysslat vid bord.

Händer det något som en förälder inte uppmärksammar är det inte så jobbigt heller att med ett leende säga ifrån till barnet - har än så länge inte träffat elaka småbarn utan oftast bara busiga, eller arga! 

• Ejin

vet precis vad du menar.. samma fenomen inträffar ofta i badhuset. Större barn som är där med sina föräldrar och trots att det är en barnpool där det badar små bebisar så sitter föräldrarna bara o glor medan deras ungar lever runt som galningar. När jag ser att det är mindre barn i poolen säger jag till min tös att nu får du ta de lungt för nu är det bebisar i närheten.

Samma fenomen inträffar förresten på lekland och liknande.

Själv försöker jag lära min unge att ta hänsyn, inte sjutton låter man dom röja runt precis hur dom vill...

• tackförfisken

Anar en viss irritation ;) håller med dig ts, kaffemorsor är jobbigt!

• 969910

Visst kan det vara så som TS skriver men man måste väl ändå tänka på hur man utrycker sig ????

• Furstinna

Ytterligare en anledning att inte gå till ÖF. Jag har varit på öf EN gång och det va en gång för mycket. Mina öron och ögon värkte av alla neurotiska mödrar.

• LadyLi
    StarStruck skrev 2012-02-09 20:11:04 följande:
    Håll koll på din bebis så ingen kommer åt att slå den istället för att bara sitta på ditt feta arsle och titta på

Jag har koll på min bebis men ibland är jag där med båda mina småttingar och ALDRIG kan man lägga ifrån sig lillan en sekund för att leka med treåringen pga dessa barn. Barn slåss,det Gör alla ibland..men var är mammorna då???!!
  • LadyLi

Och feta skrev jag bara för att fånga eran uppmärksamhet och självklart ska någon börja grina och ta åt sig för det...

Svar på tråden Ha koll på era barn Förfaan.