• Rakad Apa

Om du vann 10 miljoner, vad skulle du med pengarna?

Ponera att du vann 10 miljoner kr, vad skulle du göra med pengarna?

Jag hade:
    - Köpt hus
    - Köpt bil
    - Skänkt en del till vänner och släkt
    - Lagt undan en miljon till min dotter tills hon blir vuxen
    - Kanske investera i något som ger bra avkastning
    - Tagit en välförtjänt semester

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Svar på tråden Om du vann 10 miljoner, vad skulle du med pengarna?
  • Rakad Apa

Hade nog även tagit MC-körkort...
    Dags att börja spela på Lotto

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • TEDDEN

Levt som vanligt!

Men på våra resor sett till att ha bo t ex St Regis i Aspen. Som det är nu kan vi inte motivera en dygnskostande på 10 000 kr...

• UlleGull41

Köpa en STOR handikappsanpassad enplansvilla där min son skulle kunna ha ett stort eget hemmagym och träna sig tillbaka för att bli bättre efter sin förvärvda hjärnskada han fick 2010. Skulle även ta med HELA min familj på en gemensam familjesemester.

• FruganH

Delat med mig till föräldrar och syskon.
    Köpt hus.
    Sparat åt oss och dottern.
    Fixat lite i lägenheten.
    Säkert unnat mig lite nya kläder och en ny barnvagn till dottern :P

• Lena

Betalat alla våra lån, ungefär 3Mkr. Startat friskola i grannskolan som är på väg att läggas ner, 3.5Mkr. En lång semester med resor 1.7Mkr. Dela med oss till släkten 850kkr. En stor fest 420kkr. Onödig shopping 210kkr. Sen spara resten och gå ner i arbetstid till halvtid.

• MammaTove

Skulle köpa hus där vi helst vill bo, och på så sätt kunna göra det utan att först se till att vi båda har jobb där..
    Sen skulle jag åka på långsemester med familjen och resten skulle jag spara för att kunna sätta guldkant på vårt vanliga liv..  

• Aaglars

Renoverongar på huset

Betalat av huslånet  

Tagit körkort

Köpt bil 

Satt in varsin miljon till barnen  

Rest   

• Aaglars
    UlleGull41 skrev 2012-02-10 11:28:32 följande:
    Köpa en STOR handikappsanpassad enplansvilla där min son skulle kunna ha ett stort eget hemmagym och träna sig tillbaka för att bli bättre efter sin förvärvda hjärnskada han fick 2010. Skulle även ta med HELA min familj på en gemensam familjesemester.

Villan borde ni få ändå!!! Kram
  • SilverEmma

Betalat av alla lån, renoverat klart huset, inte berättat för någon, gett arbetsförmedlingen fingret och sen levt gott resten av livet och sysselsatt mig med saker jag blir glad av.

• lilla mej

jag hade inget sagt till nagon och planerat massa overraskningar at familj och vanner....sen skulle jag bygga ett hus och under tiden dra ut och resa 

Svar på tråden Om du vann 10 miljoner, vad skulle du med pengarna?