Inlägg från: Nicke |Visa alla inlägg
  • Nicke

Lärare med piercing?

LOL! Vem fan bryr sig om personalen har piercings eller tatueringar?! EN person i den här tråden iofs men ärligt. Skitsamma!

• Nicke
    Merwinna skrev 2012-02-11 12:48:21 följande:
    Nä, men den glittrade till hela tiden när hon pratade, så att man inte kunde koncentrera sig på vad hon sa. Och barnen undrade, och jag visste inte vad jag skulle svara... Till saken hör förresten att just den fröken hade en annorlunda framtoning även i övrigt: alltid träningskläder och pojklippt hår, som dessutom var färgat i en onaturlig röd nyans. Det kändes som att fokus hamnade på henne och inte på barnen hela tiden...
    Det känns som att det var mer du störde dig på när det rörde denna person?
    Kändes det skönt att klämma till henne hos chefen? Hittade du inte något annat sätt att komma åt henne? Hon verkar ju farlig.. verkligen.
  • Nicke
    Merwinna skrev 2012-02-11 13:53:47 följande:
    Fast människor som växer upp i harmoniska familjer med ordnade förhållanden, börjar sällan tycka att piercingar är snygga. De kanske gör som mina kamrater och jag gjorde - fuskar och klistrar fast en liten pärla på näsan, för att vara häftiga på skolans disco. Men vi skulle inte ha gjort det PÅ RIKTIGT, för vi visste redan då att i våra riktiga liv efter skolåren skulle inget sådant passa in...
    och såna som växer upp i familjer som din blir väldigt väldigt väldigt inskränkta människor.
  • Nicke
    Ziraya skrev 2012-02-11 13:59:06 följande:
    Jag växte upp i en harmonisk familj på landet (mor är landstingspolitiker, far är systemvetare), med många djur runtom mig. det bara råkade bli så att jag har 5-årig naturvetenskaplig universitetsutbildning, älskar djur och är intresserad av pedagogik och ändå gillar piercings ;) 
    Fast djur kan vara smutsiga = du är smutsig = du gillar piercings Oskyldig
  • Nicke
    Ziraya skrev 2012-02-11 14:01:21 följande:
    Ja, så måste det nog vara. Att jag inte tänkte på det! Betyder det att jag måste sälja mina katter som jag tog in från katthem och gatan? D: 
    Jag har inte gått på internat så jag vet inte!!!!!!!! Cool
Svar på tråden Lärare med piercing?