Lärare med piercing?
TS: klart du kan ha kvar den. :)
Merwinna: är du helt allvarlig med ditt inlägg? Vi pratar om en liten pärla i näsan.
TS: klart du kan ha kvar den. :)
Merwinna: är du helt allvarlig med ditt inlägg? Vi pratar om en liten pärla i näsan.
Merwinna: men vilken värld lever du i? En värld där vuxna inte har piercing? Det enda larviga jag har läst här i dag är att ni tvingade en annan person ta bort en piercing i tungan. Blir ärligt mörkrädd när jag läser sådant. Varför inte i stället lära känna människan bakom denna "hemska" piercing innan ni dömer.
Och nej jag har själv inte enda piercing.
Som tur är är du den enda i tråden men denna åsikt så hoppet är inte helt ute ;)
Merwinna : du har så mycket fördomar att jag inte äns vet var jag ska börja ...
Oväntat att du skulle ta fram WT- kortet. Suck...
Dags att vakna upp till verkligheten kanske?
Himla skumt. Jag flög med SAS i går och där fanns en flygvärdinna med en liten pärla i näsan. Undrar hur det gått till?
Merwinna. Men på bank har oxå personer små piercing i näsan.
Du vill få det till en klassfråga när det inte är det. Hur blev du så fördomsfull ? Jag tycker helt ärligt synd om dig.
Merwinna: jag tycker synd om dig på riktigt. Vad lever du i för en lite bubbla? Stackars dina barn. Om du får över ditt tanke och synsätt på dem så kommer dem få det riktigt svårt i livet.
Merwinna: du kan alltså inte se skillnaden på en pedofil och en person en piercing ?
Nu börjar jag förstå varför du uttrycker dig
som du gör.....
Jag är i all fall glad det bara är en person i tråden med sådana åsikter som Merwinna. Det skrämmande är att hon inte inser det själv !!
Merwinna; Menar du nu att en homosexuell lärare inte är önskvärd ??
Merwinna: vi bor i ett fint område. På både skolor och förskolor här finns förskollärare , lärare och föräldrar med piercings och tatueringar. Och hör och häpna vi har grannar och lärare som är homosexuella. Antigen så driver du med oss eller så lever du i en ostkupa där du tror att världen ser ut på ditt sätt. Ett råd är att lyfta på kupan och andas in lite frisk luft så får du se att det är annorlunda än vad du tror.