• Khaleesi

Om du inte själv fick namnge ditt barn...

Om du inte själv - i samråd med din partner - fick bestämma namn åt ditt barn, vem skulle du då överlåta ansvaret på?

Observera att det inte finns något "Annat"-alternativ. Du måste ge bestämmanderätten åt någon i listan.

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du inte själv fick namnge ditt barn...
  • Krake

Min farsa, han gillar starka, rejäla namn. Har alltid haft andra förslag än vi, men ändå roliga.

• hilah

En speciell person på FL är den enda jag skulle ha förtroende för i denna frågan

• SilverEmma

Ser inte alternativen i appen men hade valt min mamma. Hon hade döpt första tjejen till Sigrid och det hade jag nog kunnat leva med.

• Khaleesi
    hilah skrev 2012-02-10 13:24:16 följande:
    En speciell person på FL är den enda jag skulle ha förtroende för i denna frågan
    Jag känner faktiskt samma sak. Men det hade varit lite kul att låta arbetskamraterna bestämma. Eller vem som helst utom svärmor...Oskyldig
    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • wity

Pilkastning tror jag.

♥ Tyra 031010 ♥ Wilhelm 050628 ♥ Alvin 100826 ♥
  • Khaleesi

Jag skulle faktiskt be DenNamnbitne om råd.

Svar på tråden Om du inte själv fick namnge ditt barn...