Jmelb skrev 2012-02-27 13:55:20 följande:
pinkipie: Nej vad tråkigt att höra, men har du verkligen kollat upp att det är missfall? jag säger precis som många redan sagt.. Det är vanligt med mellanblödningar. Det här med graviditet är väldigt spännande hur man kan må. Jag trodde verkligen inte att "bli gravid" var en resa på rosa moln med glittrande hjärtan runtomkring mig.. man har ju hört vänner som mår illa m.m., men jag har inte riktigt förstått hur man mått när vänner förklarat.. Jag har fått det märkliga symptomet... konstant hunger.. jag äter och äter och äter och känner mig aldrig mätt.. full i magen känner jag mig dock och blir illamående för att magsäcken är full.. Jag kan äta lunch och sen tar det 10 min och jag blir vrålhungrig och då menar jag verkligen vrååålhungrig.. känns som om jag inte ätit på 15 timmar och blir yr och illamående som man lätt blir när man inte ätit på "länge"... Jag har lite smått panik över detta just nu.. för jag är inte sugen på någonting att äta, så det blir att jag tvingar i mig vad som helst.. det känns som om min ämnesomsättning är skyhög. man kan ju undra vad som händer med tanke på att jag stoppar i mig något att äta typ var 20 min utöver frukost, lunch o middag och ändå har jag gått ner 2,5 kg på 1½ vecka. Jag klarar just nu inte av att göra något annat än att ligga i soffan efter jobbet och försöka äta heeela tiden.. Jag som hade hoppats på att jag skulle kunnat träna och leva som vanligt, men just nu går det inte.. suck. som sagt.. det här med graviditetssymptom är mycket märkligt. hoppas innerligt att det inte håller i sig i 9 mån.
Jag känner igen precis allt!!skitkonstigt orkar oxå bara precis mex o jobba...ligger mest utslagen på soffan o mår illa hela tiden dessutom känns ingenting gott...utom mackor..det får jag i mig min räddning blir frukt o en snäll man som servar mig

Nu e det bara dryga veckan kvar till vul....hoppashoppas caspianne: vd läskigt tur blödni g stoppades...även om man vet det kan vara ok så är man snabb o tänka det värsta...i know..