Anonym (här med) skrev 2012-02-10 19:13:22 följande:
Skickar en varm tanke.
Det är en av de värsta cancerdiagnoser man kan få. Min mamma gick bort i exakt samma för ett par år sedan. Jag tror att genomsnittlig överlevnad efter diagnos är 5-6 månader.
Ta hand om dig och hoppas att din mamma är en av dom det går bra för!
Hur lång tid fick din mamma?
Jag hoppas så att hon får överleva och vara relativt frisk under sommaren då hennes passion är blommor hon har en gigantiskt och vacker trädgård med blommor från alla världens hörn, skulle vilja att hon får uppleva den i alla fall en gång till.
Det ser mörkt ut min egen sorg kan jag handskas med, det som gör mest ont är att se hennes rädsla.
Dessvärre kunde det ha sett ljusare ut om läkarna hade lyssnat tidigare hon har de senaste 2 månaderna blivit hemskickad med alvedon från akuten 8ggr, i tisdags plockade jag in henne i bilen valde ett annat sjukhus och sa att jag inte åkte därifrån före de kom på vad det var och idag kom då beskedet. Blir så arg, kanske utgången skulle blivit detsamma men de smärtor hon har haft hade hon sluppit om någon hade lyssnat.
Min mamma kommer att dö och det känns så overkligt och det känns hemskt. Jag kommer visa henne min kärlek varje dag som vi har tillsammans.