Babyvakt med trådlös "basenhet"
Jag är ute efter en babyvakt där basen som är hos barnet skall vara trådlöst, så den kan ligga med ute i vagnen bl.a. Vad har ni för tips på sådana?
Jag är ute efter en babyvakt där basen som är hos barnet skall vara trådlöst, så den kan ligga med ute i vagnen bl.a. Vad har ni för tips på sådana?
Vi har en bra som är trådlös. Nu blir jag lite osäker på namnet men tror det är Padwico 938. Kostade 1300 kr på Babyproffsen i höstas.
Vi köpte avent från philips i somras och är sååå nöjda!
Den funkar på 300m avstånd samt går att köra på batteri om man inte vill ha sladd för tillfället.
Den är även så pass bra att den inte ska störas av andra som kanske har samma el liknande babyvakter.
Smidig föräldraenhet med som man kan ha om halsen.
Du kan om du vill även prata med ditt barn utan att gå in, men det har jag inte provat än. Musik kan man sätta på, håller i ungefär 15 min, som insomning. Har en nattlampa med.
Kan varmt rekomendera den!
Kommer inte ihåg exakta priset, men tror den låg runt 700 kr på media markt när vi köpte den.
http://www.philips.se/c/avent-haelsa-och-oevervakning/scd505_00/prd/sv/
Hoppas du hittar en som passar!
Hade en Super Nova från Barnens hus och den funkade helt suveränt!
Det är dessutom termometer i den så man ser hur varmt det är i vagnen och båda delarna är trådlösa med laddare.Helt suverän och den funkade även fast långtradarna Använder man den mycket så skulle jag absolut satsa på en sån och du kan med lätthet sälja den efteråt om du inte ska ha fler barn.
Vi har också super nova och en padvico 938, varit jättenöjda med båda.
Vi har en trådlös top com som är helt värdelös. Funderar på att skaffa en med monitor så att man kan se barnet.
Någon som har en babyvakt med monitor? Vilket märke är bäst?