• mmelody

Real Housewives of Beverly Hills - tråden!!

Är det verkligen ingen mer än JAG som kollar på Real Housewives of Beverly Hills som går på 3:an vid tidig kväll??

Jag äääälskar verkligen den serien! Ingen mer som kikar lika
    slaviskt som jag och vill skratta och berätta vad vi tycker?!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-10 22:22
    Alltså ingen spoilertråd! Utan jag kikar på dom avsnitten som nu är på TV3 :)

• Svar på tråden Real Housewives of Beverly Hills - tråden!!
  • Nemi76
    Mamma SL skrev 2012-02-16 08:34:37 följande:
    Fast hur svårt kan det vara att missa. Brandi har ju fattat att det är något slags missbruk i bilden. I och för sig ser man kanske inte det man inte vill se men Kim är ju helt uppe i det blå och verkar inte veta alls vad hon håller på med.

Jo, men när det är ens egen syster så blundar man kanske lite mer för den bistra verkligheten... Eller vad vet jag? Det är bara mina egna teorier
  • Nemi76

Haha, ja, Kims sena mens. Kanske beror på åldern eller det faktum att hon blivit så mager, vilket i princip alla påpekat Men snacka om att stoppa huvudet under sanden! "Min mens har varit sen i 3 månader men jag vågar inte göra ett test men jag vill inte ha barn heller" Nähä, vad hade du tänkt att göra åt saken då?? Vänta 6 månader till och se om en bebis ramlar ut???

• Nemi76
    SoStylish skrev 2012-02-16 11:34:14 följande:
    Vad konstigt att 3:an visar 21 avsnitt istället för 23.

Och den stora frågan är ju: när visar de avsnitt 21?? Hittar bara fram till 20 i tablån
  • Queen of all

Hennes sena mens kan väl vara pga ett missbruk också. Right?? Eller en kombo av allt...

• Nemi76
    Queen of all skrev 2012-02-16 11:41:53 följande:
    Hennes sena mens kan väl vara pga ett missbruk också. Right?? Eller en kombo av allt...

Förmodligen...
  • SoStylish
    Nemi76 skrev 2012-02-16 11:36:34 följande:
    Och den stora frågan är ju: när visar de avsnitt 21?? Hittar bara fram till 20 i tablån
    Jag utgick bara ifrån att någon här skrev att det var 21 avsnitt, vilket skulle betyda att de endast visar första delen av reunion. Men är det bara 20 avsnitt så låter det ändå lite mer logiskt, men jag fattar ändå inte varför de inte visar reunion-avsnitten som är lite av höjdpunkten!
  • MissNora

Ja och denna säsongen hade ju tom tre avsnitt där de pratar med Andy. Enligt min kompis i LA är de ytterst sevärda.

• Nemi76
    SoStylish skrev 2012-02-16 12:16:07 följande:
    Jag utgick bara ifrån att någon här skrev att det var 21 avsnitt, vilket skulle betyda att de endast visar första delen av reunion. Men är det bara 20 avsnitt så låter det ändå lite mer logiskt, men jag fattar ändå inte varför de inte visar reunion-avsnitten som är lite av höjdpunkten!

I tablån står det tex "avsnitt 19 av 21", "avsnitt 20 av 21" osv. Men ingenstans hittar man avsnitt 21. Det hela blir ännu märkligare när du säger att det är 23 avsnitt Håller med om att reunionavsnitten är lite av en höjdpunkt, men visar TV3 dessa eller inte eller vad sjutton pågår? Börjar misstänka en komplott!
  • Nemi76
    MissNora skrev 2012-02-16 12:18:29 följande:
    Ja och denna säsongen hade ju tom tre avsnitt där de pratar med Andy. Enligt min kompis i LA är de ytterst sevärda.

Låter som något som måste laddas ner med andra ord!
Svar på tråden Real Housewives of Beverly Hills - tråden!!