• pixerpie

IVF-start Mars 2012? Vi gör det här tillsammans :)

Hoppar in... Vill ha i favoriter! Gjort Ivf nu i mars!
    Moniquee, gjorde du et i fredags? Jag är på ruvardag 6, undrar när man kan förvänta sig några känningar som inte beror på äl- sprutan?
    Vinkar till mimmi! Hej, hej...
    Kram!!

• pixerpie

Tack Mimmi! Nu j-klat SKA det bli bäbis för dig och mig och alla andra!!!

Martini, blev väldigt trött av äl sprutan! Men inget annat, det var lätt att ta, tunn nål, iaf ovitriell som jag tog!

När är Td för er... Tycker 18 dagar efter återförande är långt... Och det skiljet ju sug från olika kliniker... Hur många tar eller ska ta lutrimus... Meckar med det var 8:de timme...

• pixerpie

Tack metbäck för att du lagt till mig i listan! Har Td den 25, men kommet förmodligen testa innan!!

• pixerpie

Ja, myriz hoppas verkligen att det funkar för oss alla!!! Och helst på första försöket!!! Skulle vara glad att skippa gå igenom fler gånger! Men nu ca en vecks efter insättandet, känns både sprutor och äp rätt avlägset! Fast skit- jobbigt om jag behöver göra om det...

Heja Mimmi, gott att inte behöva betala mer!!! Känns ju lite lättare att dela upp utgifterna... Fast det är ju lika mkt pengar ändå!!! Jag funderar på att lämna in kvittot på jobbet, eftersom vi har " fri medicin" fast den har medicinen är ju frivillig så det funkar säkert inte...

Moniq.... Känn nog tyvärr trots allt vara biverkningar!! Fast hoppas sällat det är tecken på bäbis!! Jag har samma plus illamående... Fast det står ju med som biverkning, så... Får väl se vad ett test visar efter helgen!

Kram!!

• pixerpie

Ok, tack för svar, ska kolla... 2200 kan man ju göra mycket roligt för... Kram! P

• pixerpie

Moniq, spännande med ömma bröst ff... Mitt har gått över är 2 veckor efter ovitriell idag... Ställer in mig på att det inte funkar... Suck!!

• pixerpie

Xlitenx, tack för pepp, var inte ömma min första graviditet som gick vägen, men sen efter amning och så har brösten ömmat de två andra gångerna då jag fått mf... Men det är ju två år sedan så det är ju svårt att veta!! Hoppas du hat rätt!! Kram!!

• pixerpie

Heja Moniq... Intressant med drömmar!!

Jag har drömt om blod, så hoppas inte det är en sanndröm.... Blir mer och mer säker på att jag inte lyckats!
    Kram!!

• pixerpie

Moniq... Jo det är ju inte det roligaste att hå igenom detta! Kan du inte ta ett test då?! Borde ju gr rättvist utslag nu... Så vet du jue sen.., kram!!

• pixerpie

Nej, men jag är lite rädd just för att jag är så kontrollerad?! Borde nojja mer.., hade ju tänkt testa i helgen, men inte haft behovet än... Har ett lager med billiga testet om jag får ett infall...

Kram till er alla kämpande finingar!!

Svar på tråden IVF-start Mars 2012? Vi gör det här tillsammans :)