• Blueberry Strawberry

All form av prostitution ska vara olaglig

Jag köper inte myten om den "lyckliga horan". Jag anser att sälja sex ska vara olagligt. 
    Jag vill inte ha ett samhälle där det anses ok att sälja sexuella tjänster eller köpa dem.  
    För mig är detta en avsaknad av moral, båda att köpa och sälja. 
    Bordeller i Sverige: NEJ TACK!
    Den dagen (förhoppningsvis kommer den aldrig) det blir lagligt att både köpa och sälja så flyttar jag utomlands!
    När jag läser om folk som är för prostitution blir jag mörkrädd. Hur kan man tycka det är ok?? 
    Jag gör inte skillnad på den nerknarkade horan som går vid vägen och väntar på att bli upplockad av en torsk. Som sen tvingas ge en stor del av pengarna till sin hallick. Och den så kallade lyxeskorten som stoppar pengarna i egen ficka och säger sig njuta av sexet.. 

jag tror att även de som säger sig ha valt det och gillar sitt "jobb", visst det kanske känns kul idag att ligga och tjäna lätta pengar. Men förr eller senare kommer de vakna upp, kanske om 1 år eller 10. Och inse att vad det håller på med är fullständigt idiotiskt och förnedrande och förkastligt.

Tack för mig! 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden All form av prostitution ska vara olaglig
  • Blueberry Strawberry
    EmilyB skrev 2012-02-12 03:22:07 följande:
    Vad har det med saken att göra? 
    Det är väl en väldigt viktig fråga. Tycker man det är ok att andra säljer eller köper sex men inte sina barn då är man inget annat än en hycklare!! 
    Tycker man det är ok så är man sinnesrubbad..  
  • Blueberry Strawberry
    EmilyB skrev 2012-02-12 03:22:54 följande:
    Känner du mig?
    Eller du använder dig av telepati? 
    Nej jag känner inte dig och tack och lov för det! 
  • imperfectskills
    Blueberry Strawberry skrev 2012-02-12 03:20:08 följande:
    Vad har du för bevis att det inte är en myt?
    För några fnask har sagt det eller?  
    Fnask? Aha du menar vanliga människor som säljer en tjänst. Infattar dina åsikter även dom som gör porrfilm, eller det är ok.
  • Blueberry Strawberry
    imperfectskills skrev 2012-02-12 03:24:11 följande:
    Fnask? Aha du menar vanliga människor som säljer en tjänst. Infattar dina åsikter även dom som gör porrfilm, eller det är ok.
    Jag gillar inte porr heller. 
  • EmilyB
    Blueberry Strawberry skrev 2012-02-12 03:23:55 följande:
    Men du säger att jag inte har moral.
    Vem ger dig rätten att kränka mig så fullständigt på ett forum som klart och tydligt förbjuder det? 
  • imperfectskills
    Blueberry Strawberry skrev 2012-02-12 03:23:55 följande:
    Har du skapat tråden för att va jävligt otrevlig mot alla som inte håller med dig eller du är här för att diskutera?
  • HäckHäxan
    AlreadyBurning skrev 2012-02-12 03:17:17 följande:
    Meh! Vad gör du här?? I säng med dig bums! Förvånad
    Tyst jag vet men det verkar vara så mycket magiskt trollande i luften här inne, nått virus kanske Jag fastnade i tråden om kvinnor köpt sex eller ej, för någon roade mig så skönt där, är dock inte helt säker på om de är en eller två, svårt att veta med anonyma utan valda nick. En raring iaf  Solig
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • imperfectskills
    Blueberry Strawberry skrev 2012-02-12 03:24:43 följande:
    Jag gillar inte porr heller. 
    Gillar du sex överhuvudtaget. Eller det är med fel.
  • Blueberry Strawberry
    EmilyB skrev 2012-02-12 03:25:45 följande:
    Men du säger att jag inte har moral.
    Vem ger dig rätten att kränka mig så fullständigt på ett forum som klart och tydligt förbjuder det? 
    Så du känner dig kränkt av mig?? Vad känslig man kan vara då. Du har ju massa kompisar här som står på din sida.. 
  • Eris
    Blueberry Strawberry skrev 2012-02-12 03:20:48 följande:
    Skulle ni som är för tycka det är ok att era barn arbetar med det som vuxna? Är det lika ok då? 
    Det är hans val, vill han göra det så får han göra det. Men jag kan vara ärlig och säga att det inte det yrke som står högst på min lista över vad jag önskar att han ska göra, på samma sätt som jag inte hoppas att han ska bli lokalvårdare eller fotbollsproffs eftersom jag tycker att sport är urtråkigt. Men det är hans liv, så han får göra vad han vill.
Svar på tråden All form av prostitution ska vara olaglig