• Jackson

    Vad önskar sig en 12 årig tjej i present?

    Jag sitter i en lite knepig situation. Min syster fyller år snart och jag har ingen aning om vad 12-åringar önskar sig i present. Försöker tänka tillbaka själv men i och med att det var snart 14 år sedan jag var 12 själv så blir det knepigt.

    Vi har inte jättebra kontakt heller, vi kanske träffas 3-4 gånger per år. Det jag vet är att hon är väldigt sportig av sig, håller på med mycket fotboll, handboll och friidrott, hon har nämnt att hon gillar Green Day och hon har varit fast i The Sims. (Men där tror jag redan att hon har alla skivor).

    Vad önskar hon sig?

  • Svar på tråden Vad önskar sig en 12 årig tjej i present?
  • Jackson

    Tack för alla förslag! Jag har nog bestämt mig för biobiljetter så vi kan gå och se på något. Dessutom får hon nog ett presentkort på H&M.

  • uno dos tres

    jag fyller 13 om en vecka och jag önskar mig INTE kläder, men det är pga att kläder jag får av släktingar/familj inte passar min stil :-/ Men ganska många önskar ju sig det och blir glada men det beror ju på, jag har en stil som sticker ut lite. Om du köper kläder, kolla då vad hon har på sig och om hon verkar trivas i kläderna. Att fråga vad hon önskar sig går ju alltid bra! Smink o smycken är svårt att veta vad hon vill ha oxå. Presentkort och pengar går alltid hem! Kanske biobiljett? Det är en bra present!Glad lycka till!
      

  • Towii123

    Hej! Har precis fyllt 12 ska fylla 13 om nån vecka och bag önskade nig bäst saker från the body shop och Victoria secret och hollister kläder.

  • Tinnys

    Victoria secret body spray, present kort från hollister. Systemkamera och ipad önskar min tolvåring sig.

  • Jackson

    Ojdå, tack för svar ^^ Lite sent kanske, då jag frågade för mer än 1½ år sedan. ;)


    The only thing to do with good advice is to pass it on. It's never of any use to oneself.
  • 12åring0103

    Jag önska mig Victoria secret body mists som är inne nu. Man kan också ge present kort på the body shopp eller på hollister. En mascara eller två går också hem hos en 12åring

  • LilleSkutt00

    Jag är själv 12 år och är väldigt intresserad av Victoria´s Secret body mist. Pure Seduction, Amber Romance och Love Spell luktar väldigt sött är bra tips om hon gillar ´´flickiga´´ dofter. Om hon gillar fräscha dofter är Sheer Love och Aqua Kiss en bra ide! :)Oskyldig

  • Sara Andersson01

    Hej jag är en 11 årig tjej Som snart fyller 12 år ( 9 dar ) Dem flesta tjejerna i min klass Tycker om: Hollister, Victorias secrets, Smycken, Pengar och kläder 😊

  • Smarta tjejen

    Jag fyller 12 år snart och jag önskar mig pengar

    Så jag kan köpa vad jag vill jag ska köpa en data.

    Jag önskar mig också en fön.

    Det är tre föremål till ditt barn en fön en data och pengar.

  • en glad sak

    Hej jag blir 12 om 3 dagar och jag önskar mig

    Present kort 
    biokort
    smink
    en tur till en galleria
    pengar
    skissblock/pyssel
    åka och  rida
    skol material
    åka och kolla på coco 3d
    kaninbur  eftersom vi har kaniner
    spel
    the sims 4 data

  • nnnnnnnn
    en glad sak skrev 2018-01-17 16:47:03 följande:
    Hej jag blir 12 om 3 dagar och jag önskar mig

    Present kort 
    biokort
    smink
    en tur till en galleria
    pengar
    skissblock/pyssel
    åka och  rida
    skol material
    åka och kolla på coco 3d
    kaninbur  eftersom vi har kaniner
    spel
    the sims 4 data
    Grattis!
    Hoppas att du får något på din lista.

    TS syster fyller ju 18 i år, eftersom tråden är 6 år gammal, så hon kanske önskar sig lite andra saker nuförtiden...
  • 11 årig tjejh

    Jag som själv är 11 år önskar mig en fit bit. En fit bit är en sportig ? klocka ? dom mätter puls , steg osv och ligger på 1200:-

Svar på tråden Vad önskar sig en 12 årig tjej i present?