Jag vill få tillbaka min lust!!
Jag är 30 år gammal, lever i en relation sedan 3.5 år. Vi har två barn, en på 2,5 år och en på 3 månader.
När vi träffades hade vi mycket sex, men ja, tre månader in i förhållandet blev jag gravid. Sexlusten under graviditeten var INTE bra, mellan graviditeterna var den dålig men ändå befintlig, nu efter denna graviditet så har jag NOLL sexlust.
Alltså verkligen noll, jag blir inte upphetsad av nånting, vare sig sambon, porrfilm eller onani. Jag har försökt leka på egen hand, händer ingenting. Jag har kunnat få orgasm totalt två gånger, och det fick jag kämpa hårt som fan för, var inte ens kul till sist.
Förut har jag blivit upphetsad av porrfilmer men inte längre. Det har liksom varit ett säkert kort eller vad man kan kalla det.
Sambon försöker och försöker. Han är charmig, rolig, sexig (alltså, det skulle jag tycka i vanliga fall men nu när jag inte har nån lust tycker jag inte det), förstående osv. Han ger mig komplimanger och jag känner verkligen att han menar dem. Han försöker kyssa igång mig, smeka mig, ta mig med storm, säga till att vi ska ha sex, tja, allting.
Men nada, jag vill verkligen inte.
Har försökt "tvinga mig själv" till att bara sätta igång och ha sex i förhoppning om att sex föder lust, men det går inte. Jag kan inte tvinga mig. Jag måste få känna lusten först.
Nån som har nå tips alls?