SötFlöt skrev 2012-02-16 23:14:47 följande:
Det är bättre men jobbigare! Det finns liksom ingen DU längre på samma sätt. Inte samma uteliv, pengar, slappa, sova länge, spela hög musik och dansa i underkläder

detta är helt ok men ibland har jag haft lite svårt att anpassa mig till omställningen från jag och kille till jag och kille och 2 barn som det skiljer 2 år emellan. Man blir äldre i huvuder och i ansiktet

. Värk i kroppen har jag fått en del av mycket bärande på skruttarna. Tid till att träffa olika vänne rofta har varit svårt att få till. Man blir trött av att flänga runt, MEN jag tycker synd om alla jag vet som lever som jag gjorde när jag var 25. Dom har ingenting, bara tid. Vad är tid utan obegränsad kärlek av två små underbara tjejer som JAG och min sambo har gjort!?

Du skrev rätt träffande. Jag är rädd för att det inte ska finnas nåt JAG sen. Jag lever som ständig 20-åring och det är verkligen skönt och roligt, känns som jag aldrig vill sluta med det. Men jag skulle gärna ha nån fler att älska och få något helt nytt och positivt i mitt liv också.
Lilla My21 skrev 2012-02-17 02:40:05 följande:
Bättre, mycket bättre, jag har en son sedan tidigare men när min sambo och jag fick vårt första gemensamma barn (hans första) så blev det mycket bättre...enligt honom så heter det "helt plötsligt ser jag dig på ett annat sätt efter du fött mitt barn, jag är helst tokkkär i dig"....
Hur som helst, det var en positiv liten bieffekt jag inte förväntat mig.
Jag hoppas/tror att killen ska se mig på samma sätt efter 11 år ihop,om det ändras så är det ju skönt om det blir till det bättre. Med tidigare partner har jag mer trott att killen kommer vilja göra slut efteråt