• SofieA86

Har du träffat en världskändis?

Ni som någon gång har träffat en världskändis, skriv och berätta.

• Svar på tråden Har du träffat en världskändis?
  • solis ortus

Jajemän...riktigt intressant o spännande.

• solis ortus
    SofieA86 skrev 2012-02-13 11:06:24 följande:
    Tanken med tråden är ju att man ska berätta vilken kändis, haha
    Står inte i trådstarten att man är tvungen att namnge personen/erna.Läs själv Jag har berättat
  • Duckan

Nej, det skulle vara roligt.
    På stranden i Eze har Bono ett sommarhus, jag hoppas att springa på honom där nån gång .

• Lotta71

Jag jobbade 5 år som assistent till en man med stort musikintresse. Jätteroligt!

Han hade en förmåga att tala för sig oxå så han lyckades träffa många av dem.
    Vi träffade o pratade med

Tina Turner
    Zztop
    Björk
    Brian Adams
    Cher
    Anna Nicole Smith

Men det bästa minnet är med Carola. Många säger att hon är en dålig människa osv, men det var hon inte den gången iaf.
    Vi stod ute på ett torg kl 2 på natten o pratade. Plötsligt kom Carola fram till min brukare o kramade om honom länge. O sedan pratade hon med honom jättelänge o var fantastiskt gullig på alla vis. O väldigt kort!!

♥ Emanuel-98 ♥ Isac-00 ♥ Daniel-02 ♥ Axel-10 ♥ BF-120227
  • Elli47

Hm ja vad räknas som världskändis? Jag har träffat svenska kändisar men de är knappast världskända. Min sambo däremot har träffat Sean Connery!

• A7411

Jag har träffat Chris Isaak om han räknas som världskändis. Glad Det var efter en konsert i London 2007 som man fick träffa honom och prata lite och få autograf. Nu har han tydligen slutat med det, men på den tiden fick man träffa honom efter konserterna (det kallades Meet and Greet). Han var så otroligt trevlig och stod kvar tills alla hade fått skaka hand med honom. Detta gjorde han efter varje konsert!

• Anova

Har träffat en del genom jobb. Den som gjort mig mest förvånad var kanske Benny Andersson (som var med i Abba). Jag hade föreställt mig helt annorlunda. Han var rätt kort och ganska tystlåten.

• Marie-anne

ja tydligen hade jag snackat med en riktig kändis, men jag visste ej vem han var och inte minns jag namnet heller=( men han var världskänd=/

Svar på tråden Har du träffat en världskändis?