• Amadea

Dansa med vargar 2

Hej!
    I all hast har jag nu som sagt börjat att vara hemma på dagarna. Inte alls vad jag tänkt men nu är det så. Hade ju tänkt jobba till den 20:e.
    Vad ska man göra på dagarna? Kroppen är ju inte byggd för långpromenader, shoipping osv just nu.....

I dag har jag BF om 2 veckor. Hoppas nu på att bebisen ska komma tidigare. Tänk om jag får vänta 14 dagar över tiden då är det en hel månad kvar...........

• Amadea

Emm: Mitt blodtryck har börjat att springa i väg för mig & det enda sättet är att möjligen få ner det är att vila eller föda barn. Så nu är jag hemma. Du kan läsa i min grav.bok om du vill veta mera.

• Amadea

Nu ska jag strax ge mig av till IKEA & sedan ICA Maxi.
    Ska köpa några lampor att ha i fönsteren. Det blir så mörkt nu när man tar ner adventsstakarna.

Sedan ska jag nog köpa hem ett stort knippe tulpaner som jag ska kunna gå & njuta av hemma

• Amadea

Nu är jag snart färdig med att kasta ut grane eller julen rent ut sagt.
    Ska snart ge mig i väg till BM. Återkommer med rapport

• Amadea

Försökte titta in här i går eftermiddag med då var det segare än KOLA.......
    Besöket hos BM visade att mitt blodtryck fortsätter att sakta öka. HAde 150/95-100.
    Ska till henne på måndag igen...

Nu ska jag se om det finns något att läsa i kapp

• Amadea

Jag har redan varit på stan
    Smällt i mig en Latte & en jättemuffins & då menar jag JÄTTE

Maken har beställt ADSL nu & vi skulle få grejerna om 3-5 veckor. Så då hoppas jkag på att Mini är här & jag kan surfa med er

• Amadea

Hello brudar!
    Trodde jag var själv här så jag har börjat härja i allas GB.

Sammet klart det kommer att gå bra. Du har ju redan gjort ett VUL.
    De som ofta får tråkiga nyheter, då har fostret dött tidigt!!
    Hoppas du kan scanna in dina bilder så vi får se

• Amadea

Min make scannade in våra bilder. Nog för att jag säkert skulle fixa det men det går såååååå mycket snabbare om han gör det

Så vad heter erat monster i magen då

Fia jag hänger här så mycket jag kan nu
    Få väl sms:a dig när det hänt något. Så kanske du kan informera i tråden
    Det brukar ju ta ett par dagar innan man är hemma igen

• Amadea

Jo bättre kan ni

Blev så sugen på att renovera våran lilla toa i källaren i dag när jag var på toa på fiket på stan. Ha mosaik på väggarna i någon fin färg. Men jag tror inte det blir just nu dock

Nu ska jag nog loggat ut & ringa mamsen.

See you

• Amadea

Hello!
    Inte mycket nytt här. Har tid hos BM igen kl 14:30 i dag.

Ingen är online verkar det som

Kollar in igen senare

Svar på tråden Dansa med vargar 2