• Java

Dansa med vargar 2

hej hej alla! en snabbvisit för mig också. Kanske kan titta in lite senare då H sover middag.

Bra FP att du startade upp nr2 tråden. Jag har inte hunnit med FL så mkt på sista tiden. Men Hugo är svår att lämna då han är vaken. Först och främst vill han inte vara själv längre och sedan är han rörligare och vildare nuförtiden! Men han kryper inte än...phu!!

FP: jag blev också svullen i slutet av grav, och det tog ca 2 veckor tills efter förlossningen innan vattnet i kroppen försvann!

Emm: Hugo vägde 7,7 på 3 mån kontrollen ....nu är han uppe i 10,7.

Amadea: skönt för dig att vara hemma

LL:minns självklart Nicke Liltroll

ios: söte druvan. Love

• Java

Jeeeeesssssus vad segt det är på FL!!! hinner ju gå i pension innan jag kommit in i tråden.

Idag är det fre den 13:onde = Hugo är exakt 8 mån!! Min stora pojke. Han föddes ju själv på fre den 13onde

Nu lägger jag ner FL, puss på er alla

• Java

oj sicken rusning det varit i tråden

Jag som tänkte hitta någon rolig krake att umgås med en stund....

puss och trevlig helg alla

• Java

amadea java är här!!!! vad skall du göra hos BM?

Ser att det rockat i tråden under helgen! underbart

• Java

Hola...loggade på för att säga hej till er. Men så fort man blivit påloggad så börjar sonen gnälla efter sällskap!

Hoppas ni alla mår bra! Nu skall jag läsa tillbaka lite!

• Java

Amadea: på dig söte vän!!! och jag som loggade på precsi då du la av!!

FF: vi mår kanon! H sitter på golvet och leker lite för sig själv, men jag måste springa dit hela tiden. Nu fick han tag på sina våtservetter...Mums

Hårdrock!?....Hmmm, not my coup of The. Är nog så långt från hårdrocksdiggare man kan vara. Jag mesar, oc gillar vispop, sclager och det mesta av svensk musik. Ex M Uggla, HELT fantastiskt!!!! Sedan tycker jag om vinyl. Det är musik det!!

• Java

jag är så lycklig idag Känner bara att livet leker och är underbart

• Java

FF: tycker också om dansband, viss sådan dock. "två mörka ögon"...vilken stämning!

• Java

försvann åsnan in i PS-världen nu eller ....ta ett brejk från KIZZ-kollaget nu ior och snacka lite med din gamla java-pava

Svar på tråden Dansa med vargar 2