• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fröken positiv

Blev helt förskräckt när jag såg att gamla tråden var stängd. Finns det en ny under annat namn så säg till för då tar vi bort den här.

Jag är supernervös och behöver prata med er!
    Vaknade i dag av att jag svullnat upp i ansiktet. Det såg ut som om jag fått en vatteninjektion i vänster ögonlock och det högra var också svullet. Likaså såg överläppen vattenfylld ut. Har under dagen haft lite huvudvärk och illamående. Åter orolig för h-förgiftning.
    Som tur är har vi tid hos BM i em, 16.30, och den här gången ska Zeke med. Känns skönt. Har nu farit runt som en stolle och packat BB-väskan.

Detta kan bli den mest spännande dagen i mitt liv!

Fortsättning följer...

• Fröken positiv

Rapport: Allt var bara bra. Både blodtryck och urin var perfekt, så då gör det inget att jag svullnat lite. Hon lutade mer åt en allergisk reaktion av något slag. (Kanske mot min vikarie som jag träffade idag ) Hon ville dock att jag skulle titta in nästa vecka på ytterligare en koll.

Men väskan packar jag nog inte upp i fall om att...

Nu ska jag springa in till Ior!

• Fröken positiv

Vad roligt att se att ni hittat hit!

Jag mår bra idag Tack alla gulliga för er omtanke! Är fortfarande lite svullen runt ögonen men det är inte så farligt.
    Precis som LL håller jag på att sätta in min vikarie i arbetet och det är inte alltid så lätt. Hon KAN nämligen allting redan Jag har väl inte varit på stans bästa humör det sista och det hjälper ju inte heller till.

Emm: Kan inte fatta att lilla M redan är så stor. Guuud, vad tider springer iväg.

Sammet: Inget roligt med huvudvärk

FF: Roligt att se dig igen. Har ni haft det bra i utlandet?

LL: Sa inte Nicke Lilltroll " Mossa mossa alla männskobarn"? FP= Fröken Petnoga

Java: Du får se till att uppfost5ra Hugo till att leka själv så att du kan sitta och chatta med mig och Amadea hela dagarna nu när vi ska gå hemma!

• Fröken positiv

Hallo girls!
    Här sitter ytterligare en kvinna med en 7sovare till man.

• Fröken positiv

Du är i din fulla rätt att vara en liten Shamu (eller var det en späckhuggare?)

Väckte precis Zeke. Han har sovit med öronproppar igen stackarn, så det är inte kontigt att han inte hört mig gast om frukost.
    Idag är det nog dags för div. bebisinköp.

• Fröken positiv

Vi mår bara bra. Min klimp tränar livmodern för fullt och gärna mellan 04 och 06. Då har jag rejäla förvärkar. H*n rör sig också ständigt neråt, vilket trycker på en del.
    Snart kommer h*n ut!!!!

Idag ska min bror åka och titta på spjälsäng och skötbord åt oss. Spännande!

Allt väl med LL och Ior?

• Fröken positiv

Smågrejer som saknas. Regnskydd tillvagnen, blöjhink, tvättlappar, babyolja... lite smått och gott.
    Sen får vi se om det blir en stor investering i säng, skötbord och en troktumlare också.
    Money, money, money must be funny in the rich mans world...

• Fröken positiv

LL: Jo en lottovinst skulle sitta fint

Nu lämnar jag över staffettpinnen till Zeke och hoppar i duschen. (Vilket otroligt pantat uttryck. Är det någonsin någon som har hoppat i duschen! ? )

Sedan är det shop 'til you drop!

• Fröken positiv

Ior: Såg en tröja på babyprofsen där det istället för "bebis" längst ner var en stoppskylt och texten rör inte min mage!
    Den fanns inte i min storlek annars hade jag köpt den. Avskyr att bli tafsad på

Svar på tråden Dansa med vargar 2