• Majblomma12

Dansa med vargar 2

Dramatik i danstråden!

Alla tankar och tumar till er, FP.

UL-bilder finns nu i galleriet.

• Majblomma12

Hej LL!
    Hur mår du och magen?

• Majblomma12

Min man kom in och väckte mig för en kvart sen. Han tyckte tydligen inte jag skulle leka strandad val längre!

• Majblomma12

Utmärkt, tack! Har sovit gott och mår jättebra. Städade och tvättade igår, så idag har jag all tid jag vill att göra roliga saker. Kanske ska jag hasa mig ner på stan en sväng. Vad ska ni ägna dagen åt?

• Majblomma12

Vad för babysaker då, FP?

• Majblomma12

Hej gråpäls!
    Nyvaken och kudden i håret eller?

• Majblomma12

Nä, jag är väldigt grann där jag sitter, ska ni veta. Not!

Jag och pyret mår bra. Det blev ingen druva, det blev ett pyre. Druvan funkade likso´m inte.

Tänkte fakitskt på det, det kommer bli ett väldigt rännande ner i källaren till tvättstugan, lite orolig för hur jag ska lyckas balansera både knodd och tvättkorg utan att fara på näsan utför...

• Majblomma12

Ja, så är det Zeke. Bokning av tvättstuga. Fast J är seriös blivande pappa. Han har ställt oss i intressekö för större lägenhet, alternativt hus, så vi får hem diverse fina objekt till påseende. Dyrt, men fint. Köper vi större, eller hus, får vi ju vår egen tvättstuga.

• Majblomma12

LL, var köper man sån? Jag ska börja simma med mamma nästa vecka, och jag provade min gamla, men den var ju på tok för "kort" i fram.

• Majblomma12

Jag är likadan, LL. Min mage ska INTE vara bar, den ska skyddas och helst ska det vara lösa tunikor och bylsiga tröjor över den. Gud nåde den som bara rusar fram och börjar tafsa. Snart kommer någon få en rak höger, jag lovar.

Svar på tråden Dansa med vargar 2