• Lajsa

Dansa med vargar 2

Hej alla vänner!
    Eftersom Zeke är så gullig och springer runt med en länk så måste jag ju kika in och säga HEJ till er innan jag försvinner lika fort.
    Hoppas allt är bra med er!

kramelikram Lajsa!

• Lajsa

Hello godingar!
    Kommer in och gäst spelar lite. Sitter här med en go kopp kaffe och ute yr snön. Hade planerat att gå ut och fota i dag men icke vågar jag det för då blir ju min "flådiga" kamera blöt så då blir det att spana runt lite på FL och varför inte kika in till er en sväng

• Lajsa

- 273 grader ute!!! Jissös gå inte ut med er då döööör ni
    Tacka vet jag att bo här för här är det bara - 4,5
    Ha det så trevligt ute i snöyran och glöm ej att ta på er mössan

• Lajsa

Jissös FP om inte snöskottningen gjort att du börjat få värkar så vete fasen vad som ska få igpng dig Har precis kommit in efter att ha skottat och shit vad jobbigt det var med all snö men ändå HÄRLIGT
    Min kära man har missuppfattat detta med snö skottat. Det var HAN som fick den i julklapp förra året MEN det är bara JAG som använt den
    Det finns visst mycket att göra på jobbet då det snöat
    Ska nu värma upp min goa lunch dvs Lyxig taco paj *slurp*

• Lajsa

Tjaba tjena hallåååå brudar!
    Skulle ut och fota men nu har det börjat regna lite så jag villinte ut och blöta ner min kamera så det får bli lite surfande i stället

Amadea min vän har du inte fött än ... skoja bara
    Hoppas dina inbokningar gör så den lill* kommer.

• Lajsa

Amadea: Japp börjar med ÄL stickor på fred så enligt mina planer så blir jag ruvare den 2 feb så innan du föder får du skicka över massor av gravbaciller. Känner att jag vill överta magen efter dig

• Lajsa

Ja tänk om det skulle bli så vad sköj Känner mig så taggad och det går som det går. Känner att jag orkar inte oroa mig än i alla fall
    Skickat PM t dig .

• Lajsa

Ior: Sorry men jag sitter här och ser en film spelas upp där ni två står och du håller om tuttarna och blir argare och argare
    Åsnan fly förbenad och Pricks små ler åt Åsnan

• Lajsa

Jissös tänk då OM jag blir gravid
    Vad får jag ta till hjälp då?

Svar på tråden Dansa med vargar 2