• Liten Leo

Dansa med vargar 2

"Mossa, mossa på er alla grankottebarn!" som Nicke Lilltroll brukade säga (eller är det bara jag som minns honom...?)

Självklart vill jag också vara med här.

Har inte glömt er och tänker på er ofta, bara så mycket att göra just nu. Håller på att lära upp min ersättare så jag är helt slut när jag kommer hem och jag kan inte smita in under dagtig heller eftersom jag aldrig är ensam, buhu, buhu...

Skönt att du inte har havandeskapsf. FP. Huga, jag blev nervös ett tag.

Har varit inne hos Iors och beudrat Druvan! Supersöt!

Jag har en bild hemma på Simba med ett stort gäspande gap...

Love you all!

Puss, puss!

//LL

• Liten Leo

Jaha, här får man en näsknäpp som heter duga

Klart att det var människibarn FP, måste nog leta fram de gamla kassetbanden nu

Min vikarie kan å andra sidan INGENTING just nu så vi har full upp med att gå igenom allt från grunden. Men det sitter nog som en smäck om några veckor...

Nu måste jag jobba lite till, kramisar på er alla!

• Liten Leo

Simba tycker att magen är tråååååång! Sträcker på sig ideligen där inne, min mage räcker inte till

Hur är det med er girls?

• Liten Leo

Tjena Zeke! Mina boobs minns fortfarande dina starka armar

FP - Oh ja, jag vet precis hur det trycket känns... man får en vag känsla om hur det är att föda

Iors - Hur är det med Druvan?

Vi ska till Babyland/babyproffsen idag, mest för att fördriva tid och sedan ska vi fika med vänner på stan.

• Liten Leo

Åh, vi ska köpa tvättmaskin, torktumlare och diskmaskin till nya lägenheten så jag känner som FP... Pengar rinner mellan fingrarna...

• Liten Leo

Iors, då ska du låna min mammabaddräkt! Oj så tjusig men blir i den... Ingen delfin direkt, mer som en knölval...

• Liten Leo

Det finns inga på H&M och liknande nu för det är inte säsong. Jag köpte min i en butik på Karlavägen, "Grow in life" de har också en webbutik som du kan beställa ifrån. Jag köpte en av märket "Tet a tet" i färg grå och svart pris 529:- (!) men det var bara den som fanns i min storlek i höstas. De har även en i märket "Anita maternity" som finns i svart och är ca 100:- billigare.

Kolla på www.growinlife.se

Men det finns nog andra också. Jag orkade bara inte leta.

• Liten Leo

Iors - En i min vattengympagrupp köpte en bikini på Åhlens fast större storlek än vanligt och med boxertrosa samt överdel som du knyter så det finns plats att växa (för gosse vad man växer). Hon tycker att det fungerar kanon men jag trivs bättre med baddräkt, känner mig minde naken då och vill inte att folk ska stirra på min mage

• Liten Leo

Ja, usch för smygande, smekande händer som kommer när man minst anar (om det inte är makens förståss ) Vad är det för fel att fråga först? De som inte tafsade förr behöver inte göra sig besvär nu heller bara för att jag har mage!

Svar på tråden Dansa med vargar 2