• Mumrika

Dansa med vargar 2

Hej hej!
    Ser att ingen av er är online just nu,men ni får väl höra av er när ni är det .
    Ni mina gamla krakar är nu mitt hopp, för allt fler lämnar tillvaron som ivf-krakar bakom sig - här blir ni ju gravida på löpande band !!

Kikade in och såg att Zeke och FP blivit familj och att Amadeas lille kommit ut. IorsS och LL väntar etc etc. På uppmaning av Amadea kikar jag nu in här!
    På fredag ska vi nog ha ÄP för vårt andra riktiga försök..!
    Kram på er krakar små!
    Mumrika

• Mumrika

Förresten någon som kan betaversionen av FL och vet hur man når andras gästböcker i den?

• Mumrika

Ni mina gamla krakar som numera inte är så krakiga utan små mammor var och varannan av er. Bringa lite lycka över oss nu när vi ska till på ett nytt andra försök som börjar imorgon. Må era gravbaciller regna över oss på måndag och nio månader framåt...Jag generar mig inte att hoppas på er! ;-D!

• Mumrika

som numera inte är så krakiga utan små mammor ..OOps förlåt...och pappor!! Givetvis!

• Mumrika

Hej igen!
    Tack för era glad tillrop i mitt krypin! Och visst vet jag att inte alla lyckats än! Håller tummarna för oss alla!

Nu har vi i alla fall 15 ägg som skvalpar i skålen, så nu är det väl tusan om inte något av dem ska ta sig!

Amadea, vilken uppvaktning och kul med nyckelpigedräkten! Hon växer väl fort nu, så nåt litet kan det väl bli dags för, annars få hon väl ha dubbla lager Det ärju kallt ute
    !
    Kram på er Mumrika

• Mumrika

Zeke: En gång krake alltid karke eller hur?? Kunde inte låta bli!

• Mumrika

Ja gud så spännande det är i hockeyn vilka elakingar tjeckerna är som går in och kvitterar så där !

• Mumrika

Oj jag som tyckte Niclas Wahlgren var helt ok, är jag pinsam nu - fast jag tror mest på Etymon-låten (vet inte ens vad tjejen heter)!

• Mumrika

Ok lite smörigt framförande av Wahlgren minst sagt-hans leenden kändes inte precis äkta, men låten tyckte jag var helt ok och väl framförd om man bara lyssnade.

Gräsänka ikväll, så jag hänger på FL mer än vanligt. Sambon är på annan ort och träffar sin sjuka gmala farmor som han inte sett på länge. Åkte för någon halvtimme sedan 7-8 mil härifrån, så jag har honom väl hemma snart!

• Mumrika

Heja Sverige!!! Vilken match...igen!! och vilket OS!
    Vi har ju varit toppen.

Måste passa på att fråga er tjejer om smärtorna efter ÄP. Jag har gansak rejält ont även idag två dagar eferåt. Minns inte riktigt att det var så sist, men kanske första gången. Då minnns jag värk under ruvningen i alla fall.
    Någon som kan lugna mig lite.
    Det molvärker kontinuerligt och hugger ibland när jag går på toa...

Svar på tråden Dansa med vargar 2