• Hstintan

Dansa med vargar 2

Hej govänner!

en arbetsvecka har nu passerat och jag längtar nästan till nästa Nja, det är kul att jobba men ganska skönt att softa också. Sitter här med ett glas vin såklart.

Nu ska jag kolla in lite bostadsannonser. Känner för att flytta. Måste till lite förändring i mitt liv och det verkar så jobbigt att byta partner

Puss på er och ha en skön helg. Vem vet... vi kanske ses!

• Hstintan

Här har det shoppats ser jag

Vi var också i massor av affärer idag. Skulle köpa en cykel med måååånga växlar men hittade ingen som dög och hade rätt prislapp.

Men M hittade en stor j*vla tv som han ville ha (efter att ha sprungit i fem butiker innan). Eftersom hans ekonomi inte är den bästa så blev det en vanlig tv (ingen platt) och de är ju som en kubikmeter i storlek. Jisses. Men men så länge jag slipper vara med och betala så håller jag tyst (nästan )

Kollade på träningskläder också. Men orkade inte prova. Ska börja ett nytt liv nästa vecka. Får se hur det går

Förutom att shoppingbacillen är tillfredsställd.. hur mår ni annars?

• Hstintan

och jag stod och tummade på en sport-bh men det var så tråkig färg i rätt storlek så jag får nog träningsvärk på fel ställen första träningsveckan

Gillar du att simma/bada?

jag väntar också på mat, den kommer nog inom en timme för nu verkar travet vara slut och en skiva har sätts på höööög volym Matlagningsdags för M!

• Hstintan

Förresten såg att ni (?) spanar in något större boende (med tvättmaskin).

vi gör tvärtom. Eller jag iaf. Spanar in något mindre närmre stan. En lägenhet mot vårt gigantiska radhus. Varav vi utnyttjar cirka 3 rok. Börjar längta in till kultur, kommers och folk. Här finns bara natur, barnfamiljer och lugn

• Hstintan

Jo, priserna är inte kul i den här stan heller. Funderar nu på vilken mysig gammal stadsdel du menar. Har ju bott i din stad en gång i tiden.

I magen kommer det landa en lasagne. Mums! Och rödvinet har jag redan börjat tulla på

Wet vest är det då man har flytvästar på? Jag provade det när jag bodde i H-land. Jag och massa tanter. Skitjobbigt var det Nu ska jag träna styrketräning (2x) och lunchgympa (1x) i veckan. Har t o m köpt ett par supertajta jeans så att jag måste verkligen bli lite smalare så jag går i dem

• Hstintan

Det stora torget som brukar ha loppisar? Vid skolan med vacker arkitektur? Ritad av G A?har glömt bort färgen...

Jag bodde isåfall först knappt öster om det torget. Och sen lååångt väster om den. Vid en backe med unga människor som inte har några jobb.

• Hstintan

Hm. Kanske inte menar samma:
    jag trodde torget som börjar på bokstav 5 på lärt vis...

Bor ni i HR eller Br nu?

• Hstintan

Aha. Blandade nog ihop.

Vad är ert drömboende då? Lgh eller hus? Hur stort? Är det mycket dyrare än vad ni har nu?

Jag vill leva också så jag funderar på om man sälja med byteskrav på en HR närmre stan. Vill inte få högre boendekostnad än vad vi har nu.

• Hstintan

kollade in skolan nu Den är verkligen coool. Har du varit inne i den?

ÄR det där pyret ska gå sen?

• Hstintan

Smaklig spis!
    Själv får jag vänta ett litet tag.

Kram, Stintan

Svar på tråden Dansa med vargar 2