Myspys och en lista - min lösning
Ja, som många av er så är jag i ettförhållande med en underbar kvinna/tjej. Älskar henne över allt och har gjort det i sju år sen vi träffades som artonåringar! Men sexlivet är ju sådär. Men trägen vinner, eller vad är det man säger? Nu tänker jag helt sonika börja myspyset på allvar utan minsta krav på sex! Mysa lite naket i sängen, i duschen, på soffan.. Gosa alá deluxe! WinWin! Hon ska helt enkelt känna att hon får det där myset utan några krav. Sen tänkte jag svälja pinsamheten och faktiskt skriva en liten "önskelista" med fantasier som jag har. Inga knepiga grejer, rätt så svenssonaktiga egentligen. Men tillsammans med tryggheten från vårt mysande, min lista så hoppas jag väcka lite inre luster hos henne :) Då håller hon själv i taktpinnen och får bestämma framstegen, samtidigt som hon kanske triggas lite av att jag faktiskt har fantasier om henne! "önskelistan" är en enkel sak. Den handlar inte om några fetischer, utan mer om att ta ut svängarna lite och prova sådant som känns aningens förbjudet men ändå spännande. Hon kanske bara uppfyller en av mina önskningar eller alla.. spelar ingen roll. Bara vi kommer igång med sexet lite mer och låter det bli en bekväm och rolig del av livet. Sist på min "önskelista" skall det stå hennes fantasier på en lista :) Vore kul att få överaska någon gång och bocka av en punkt :)) Vad tror ni? Jag tror det blir väldigt mysigt och lite pinsamt roligt! /Planerarn