Är du nöjd med ditt passfoto?
Jag undrar verkligen om det är någon som tycker att de ser ok ut på passfoton
Jag undrar verkligen om det är någon som tycker att de ser ok ut på passfoton
passet (som just gått ut kom jag på ) är jag jättenöjd till skillnad mot körkortet...
HAHAHA jag ser ut som ett troll! Bilden togs dagen innan jag gifte mig så jag var stressad till max och ser helt knäpp ut!
Nej. Jag visste inte att de hade nya rutiner så jag hade med mig ett eget foto. Rätt som det vår så polisen "och så kollar du till höger nu", varpå jag vred på huvudet och sa "va". Resultatet blev en dåre med håret på ändå, uppsparrade ögon och mun som en fågelholk. Dagens byfane.
Maken ser ännu värre ut, som en efterlyst medlem i juggemaffian. Vi är a match made in hell.
Haha, nej! Och då har jag inte ens fått hem kortet än..
Såg ut som en skrämd råtta.. Ansiktet såg skuggat ut, med glansiga kinder
Nej,jag ser helt sjuk ut! Hoppas innerligt att jag faktiskt inte ser ut så där!
Jag hade helt enorma påsar (sopsäckar?) under ögonen, vilket jag inte har annars. Men å andra sidan var dubbelhakan mindre än vanligt så det kanske går på ett ut
hahaha nej verkligen INTE!
Nej. Bilden är tagen när vår dotter var nyfödd och sov extremt dåligt. Jag hade sovit i genomsnitt två-tre timmar per natt i flera veckor och var såå slutkörd. Det syns verkligen på bilden. Fyfan. Glad att jag snart ska ta om det.
Förresten, nu när jag tänker efter ska jag göra nytt samtidigt som Lillbebis kommer. Shit, kanske blir en icke-favorit i repris...
hell no ! jag se fan inte klok ut på den men så är jo passet ass gammalt innan vi blev super digitala
Hahaha, nej nej och nej. Förra passet såg jag ut som en rysk prostituerad. Så gjorde jag nytt som gravid på övertid BF+10. Jag gick upp mängder i vikt (35kg) varav 10kg satt i ansiktet. Plussa på att jag inte sovit något på månader OCH arbetade heltid. Så Nej, mitt pass - det är Sveriges fulaste passfoto!
Nej. Jag har samma foto på både pass och ID.
En gång när jag reste utomlands, fick jag frågan "har du färgat ditt hår?" och hon tittade och funderade, hon tyckte väl att det såg inte ut som jag. En gång påpekade någon hur fotot på ID-kortet såg inte alls ut som jag. Jag väntar på att båda två ska gå ut, helt fel foto.
Jag är nöjd, men tyvärr har det gått ut och jag ansökte om nytt förra veckan. På den bilden ser jag väldigt trist ut. Hade inte tänkt på att jag skulle bli fotad, var helt ofixad efter en lång arbetsdag, och ser minst 20 år äldre ut :( Men det är ju ingen som bryr sig. Så länge man inte gör nåt dumt och hamnar på löpsedlarna, då tar de ju ofta passfotot :/
NEJ! Jag tog passbild när jag hade havandeskapsförgiftning. Helt uppsvälld o rund i ansiktet. 30 kg lättare nu så ser man knappt att det är jag på bilden. Haha!