Kejsarsnitt + bristningar
Behöver lite pepp eller nått, har haft massa mardrömmar. Jag har planerat snitt den 2 maj pågrund av en sjukdom, har även börjat fått bristningar på magen. Jag är idag i vecka 28+3. Jag undrar hur magen bli efter ett kejsarsnitt med bristningar? kommer magen ens dra ihop sig eller kommer allt skinn hänga? eftersom bristningar gör så att huden inte drar ihop sig. Jag behver positiv pepp och ni får gärna posta bilder hur magen ser ut från sidan och framifrån med både kejsarsnitt och bristningar en tid efter. Mår hemskt av detta, och tänker att all hud kommer hänga ner över snittet. jag är jätte smal från början och har alltid haft platt mage. Vägde 58 kg vid inskrivning, har nu gått upp 7 kg. Men inget övrigt på kroppen. Jag har innan varit modell och är väldans nervös hur den biten kommer bli, vet att kroppen kommer ändras såklart, men ett jättehäng över snittet är ja inte alls sugen på. beror det på om de sätter snittet högre eller längre ner? tack alla underbara människor som alltid svarar i trådarna!!