• annaottoson

lättklädd hemma?

Hemifrån är jag van att gå lättklädd. Nu har jag fått min 1:a lya, men den har många stora fönster och grannar nära inpå. Helst skulle jag vilja gå naken, men vill inte visa grannarna allt. Lägenheten saknar persienner... Hur gör ni?

• Svar på tråden lättklädd hemma?
  • annaottoson

det känns som att onepiece inte är min grej... blir det inte instängt?

• Anonym

Väldigt tunna gardiner - typ spetsgardiner eller något annat tunt tyg. Man ser silhuetter men inte detaljer.

Annars finns det också andra typer av insynsskydd som man kan klistra på fönstren, men som släpper in en del ljus. Gardiner är ju kanske dock lättare att ta bort, ifall man vill ha ordentlig utsikt någon gång...

Annars är det ju bara att fundera på om några kläder kan funka. En riktigt bekväm klänning/tunika som du är naken under?

Själv är jag frusen av mig, så jag går sällan omkring naken...

• annaottoson

tack för gardintipset men har nyligen köpt nya gardiner av annan typ:(

Tunika eller något liknande kanske skulle vara något... fler förslag välkomnas

• YummyMami
    annaottoson skrev 2012-02-14 15:03:14 följande:
    det känns som att onepiece inte är min grej... blir det inte instängt?
    nej, blir varmt och naket om man är naken i den  
    Mest bara om kanske cancer igen.. nertystad.bloggplatsen.se/
  • Anonym

Jag brukar ofta knata runt i trosor hemma. Jag skyler mig lite om jag måste vara nära fönstret, men det är inte så bra insyn på dagarna ändå. Ibland har jag på mig något luftigt linne över. På kvällarna drar jag för gardinerna och tänder en lampa i fönstret. Fast jag är den typen att det inte stör mig nämnvärt om någon granne råkar se mig halvnäck.

• Trialanderror

Då går man naken ändå och skiter i att andra ser.
    Det gör jag och tjejen... My house my rules. :)

• annaottoson

Hahaha så sant:) Men bor på bottenplan med en gångväg precis utanför:(

• Fia 28

Antingen klär du på dej lite kläder, köper gardiner eller går runt naken och struntar i förbipasserande.

• Trialanderror
    annaottoson skrev 2012-02-14 15:35:07 följande:
    Hahaha så sant:) Men bor på bottenplan med en gångväg precis utanför:(
    Jag med... Sen kanske man inte behöver stå och trycka sig mot fönsterna, men att bara gå runt vanligt är ju inget konstigt. Sen kan man ju tänka så här har man full belysning på så ser man kanon bra utifrån, bara lite belysning alltså allt annat än taklampan så ser man absolut inte lika mycket.
  • berglina

Jag har köpt en nakenskjorta, tycker den är riktigt härlig. Kan ju vara värt att kolla upp!

www.nakenskjortan.se är adressen:)

• Kakandi

Det finns ju insynsskydd att klistra på nedre delen av fönstret. Sätt på såna o gå naken bäst du vill. Jag bor också på nedre plan, har en gata utanför men fönstret är lite högre upp än att man kan se rakt in. då måste de utanför sträcka sig. Men jag går naken när jag har lust. Det är mitt hem ju.

• annaottoson
    berglina skrev 2012-02-14 15:50:34 följande:
    Jag har köpt en nakenskjorta, tycker den är riktigt härlig. Kan ju vara värt att kolla upp!

www.nakenskjortan.se är adressen:)
    Har nu kollat upp nakenskjortan som verkar vara ett bra alternativ. Tack för alla tips men kom gärna med fler kreativa förslag:)
  • dukat

Jag bor ju på 3 vån så för mej är det inga problem att kunna uppleva den härliga frihetskänslan att vara naken.
    Jag tycker inte nakenskjorta eller mysdräkt kan ersätta frihetskänslan.Så  om du inte har insysnsskydd kanske du ska fundera på att försöka byta lägenhet.Det är det faktiskt värt för att kunna vara obekymrat naken hemma 

Svar på tråden lättklädd hemma?