Katrin Zytomierska
Är denna kvinna riktigt klok el genomdum
Katrins twitterhån – mot Strömstedt
”En smart kille hade fattat att hans fru var lesbisk”
Efter LCHF-bråket i ”Kvällsöppet”.
Niklas Strömstedt ger sig in i matchen – på Twitter.
Och han får svar på tal.
I gårdagens sändning av TV4:s Kvällsöppet ledde debatten om LCHF till hetsiga diskussioner.
Katrin Zytomierska väckte starka reaktioner i studion när hon berättade att hon ger sin snart tvååriga son LCHF-kost.
– Jag kommer aldrig tillåta att min son blir en tjockis. Om han är tolv år och tjock då kommer jag absolut plocka bort alla kolhydrater, sa hon då.
Gliring från Katrin
Artisten Niklas Strömstedt skrev sin åsikt om debatten på Twitter.
– Kanske är aftonens #kvällsöppet det starkaste beviset någonsin på att man blir dum i huvet av LCHF.
Katrin Zytomierska svarade honom kvickt med en gliring till Strömstedts äktenskap med Efva Attling:
– En smart kille hade ju å andra sidan fattat att hans fru var lesbisk.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
var det inte hon som sa idiotiska grejer då hon var gravid som gjorde folk upprörda.Hur kan man spy ut galla som hon.Ge sin son kost som inte är riktad till småbarn,det är som att ge en baby coka cola.Barn behöver rikligt med näring och kolhydrater för att dom skall växa.Det är chips och småätande på godis och annat skräp som gör barn tjocka med tiden.Sen är det oxå genmassa som spelar in.Jag har kraftig benstommen och detta ser jag på mina pojkar,den ena är jättesmal och lång medan den andre är lagom med kraftig benstommen och lika lång.Men denna Katrin borde få sej en rejäl dos information från Anna Wahlgren