• Maria b

Katrin Zytomierska

Är denna kvinna riktigt klok el genomdum

Katrins twitterhån – mot Strömstedt

”En smart kille hade fattat att hans fru var lesbisk”

Efter LCHF-bråket i ”Kvällsöppet”.

Niklas Strömstedt ger sig in i matchen – på Twitter.

Och han får svar på tal.

I gårdagens sändning av TV4:s Kvällsöppet ledde debatten om LCHF till hetsiga diskussioner.

Katrin Zytomierska väckte starka reaktioner i studion när hon berättade att hon ger sin snart tvååriga son LCHF-kost.

– Jag kommer aldrig tillåta att min son blir en tjockis. Om han är tolv år och tjock då kommer jag absolut plocka bort alla kolhydrater, sa hon då.

Gliring från Katrin

Artisten Niklas Strömstedt skrev sin åsikt om debatten på Twitter.

– Kanske är aftonens #kvällsöppet det starkaste beviset någonsin på att man blir dum i huvet av LCHF.

Katrin Zytomierska svarade honom kvickt med en gliring till Strömstedts äktenskap med Efva Attling:

– En smart kille hade ju å andra sidan fattat att hans fru var lesbisk.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

var det inte hon som sa idiotiska grejer då hon var gravid som gjorde folk upprörda.Hur kan man spy ut galla som hon.Ge sin son kost som inte är riktad till småbarn,det är som att ge en baby coka cola.Barn behöver rikligt med näring och kolhydrater för att dom skall växa.Det är chips och småätande på godis och annat skräp som gör barn tjocka med tiden.Sen är det oxå genmassa som spelar in.Jag har kraftig benstommen och detta ser jag på mina pojkar,den ena är jättesmal och lång medan den andre är lagom med kraftig benstommen och lika lång.Men denna Katrin borde få sej en rejäl dos information från Anna Wahlgren

• Svar på tråden Katrin Zytomierska
  • Rocket Mania
    Furstinna skrev 2012-02-19 10:38:15 följande:
    Hon är uppmärksamhetskåt. Hon är som dom mobbande barnen i skolan. Kan man inte få positiv uppmärksamhet så duger det med att folk ser att man är dum i huvudet. Jag tycker hemskt synd om denna tragiska människa.
    Precis så. Stackars människa
  • Boost
    MissSandra skrev 2012-02-19 12:47:05 följande:
    Man behöver kolhydrater för att kroppen ska fungera. Grattis alla som äter lchf till framtida hjärtinfarkter. Finns forskning som visar att inta då mycket fett är skadligt! Och Katrin är fan störd och ska låsas in! Så nu var det sagt!
    Jag är lika nyfiken som Faile, studier på det tack!
    Vet du verkligen vad LCHF innebär? Är det mycket fett i en sådan kost?
    Med tanke på att alla visar bättre värden, minskade mediciner etc. med denna kost så finns det inget belägg i det du skriver.

På vilket sätt är hon störd? Känner du henne?
  • Natulcien
    Boost skrev 2012-02-19 12:42:12 följande:

Just nu är det ju LCHF som får henne i fokus. Det hon lägger fram stämmer mycket väl, hon har provat metoden och den fungerar som synes utmärkt.

Vad är det med det som inte är smart? Vad har hon kastat för skit på andra då?
    Hon står för metoden och försöker sprida det vidare att det faktiskt fungerar.

Jag har inga åsikter alls om LCHF. Det funkar säkert bra för dem som behöver dieter.

Men skit kastar hon en hel massa. Hon har ju alltid en massa (oftast negativa) åsikter om andra människors utseenden och göranden. Så att säga att hon "inte tar skit" som om det vore något bra, begriper jag inte...

...men det kanske kommer en förklaring snart...?
  • Liten elak och intelligent
    Boost skrev 2012-02-19 12:42:12 följande:

Just nu är det ju LCHF som får henne i fokus. Det hon lägger fram stämmer mycket väl, hon har provat metoden och den fungerar som synes utmärkt.

Vad är det med det som inte är smart? Vad har hon kastat för skit på andra då?
    Hon står för metoden och försöker sprida det vidare att det faktiskt fungerar.

Ja, hon har provat metoden och tycker den är bra. Då blir hon genast en expert på ämnet kost och hälsa? Då innebär det att metoden fungerar på alla?

Vem är hon egentligen? Hon hade inte varit någon om hon inte hade haft ihop det med Schulman och Rimér.
  • Boost
    Natulcien skrev 2012-02-19 13:38:54 följande:
    Jag har inga åsikter alls om LCHF. Det funkar säkert bra för dem som behöver dieter.

Men skit kastar hon en hel massa. Hon har ju alltid en massa (oftast negativa) åsikter om andra människors utseenden och göranden. Så att säga att hon "inte tar skit" som om det vore något bra, begriper jag inte...

...men det kanske kommer en förklaring snart...?
    Ok, jag är inte så insatt i henne att jag kan yttra mig om något annat.
    Har knappt sett något av henne förrän nu i och med detta med LCHF.
  • Boost
    Liten elak och intelligent skrev 2012-02-19 13:47:42 följande:
    Ja, hon har provat metoden och tycker den är bra. Då blir hon genast en expert på ämnet kost och hälsa? Då innebär det att metoden fungerar på alla?

Vem är hon egentligen? Hon hade inte varit någon om hon inte hade haft ihop det med Schulman och Rimér.
    Fast hon har aldrig hävdat att hon är en expert. Hon upprepar hela tiden att hon inte är det, utan att hon har kört metoden och den fungerar enligt henne utmärkt.
    Vet inte om hon sagt att den fungerar på alla, men väldigt många eftersom hon dagligen får tack av människor.
    Att hon lyckats med metoden och sin bok är väl bra? Det är väl kul för henne och trevligt för de som känner att de kan få hjälp utav detta och henne.
  • Natulcien
    Boost skrev 2012-02-19 13:51:21 följande:
    Ok, jag är inte så insatt i henne att jag kan yttra mig om något annat.
    Har knappt sett något av henne förrän nu i och med detta med LCHF.
    Ok. Tur för dig! Flört
  • Blankt

Katrin med hennes son upplagt den 15 feb 2012 
     sonen med en macka i handen. då kan vi lägga ner att hon ger sin son lchf.

och hon framför sina åsikter "front up"  och inte anonymt på ett forum gör henne modigare än dom flesta.
    jag skulle aldrig våga sitta i debattprogram på tv iallafall.
  • IkeaKastrull

Natulcien: Jag tycker inte att det är fint att vara osvensk, men det är härligt med människor som är det - lite som en frisk vind.

Jag såg Katrin i debatt om LCHF, jag tycker hon verkar vara en stark person som står för hennes åsikter. Det är härligt i dagens samhälle, där man ofta inte vågar säga rakt ut vad man tycker och tänker. Blir hon kallad för idiot så kan hon ge en känga tillbaka till personen i fråga, jag ser inget fel i det. Jag vill inte att alla människor ska vara som hon, men hon fyller en funktion för mig - hon säger det hon tänker istället för att skvallra och snacka skit som många andra.

• Natulcien
    IkeaKastrull skrev 2012-02-19 14:20:24 följande:
    Natulcien: Jag tycker inte att det är fint att vara osvensk, men det är härligt med människor som är det - lite som en frisk vind.

Jag såg Katrin i debatt om LCHF, jag tycker hon verkar vara en stark person som står för hennes åsikter. Det är härligt i dagens samhälle, där man ofta inte vågar säga rakt ut vad man tycker och tänker. Blir hon kallad för idiot så kan hon ge en känga tillbaka till personen i fråga, jag ser inget fel i det. Jag vill inte att alla människor ska vara som hon, men hon fyller en funktion för mig - hon säger det hon tänker istället för att skvallra och snacka skit som många andra.
    Hur är en svensk och hur är en osvensk då? Jag har aldrig förstått det där uttrycket att man är så "osvensk", nämligen.

Dessutom snackar hon ju skit om andra. Det är ju så hon har blivit känd...
  • IkeaKastrull

Natulicien: Suck, detta var inte en diskussion om svenskhet. Skit i det ordet då, om det stör dig så mycket. Jag har redan förklarat varför jag gillar henne.

• Natulcien
    IkeaKastrull skrev 2012-02-19 14:36:20 följande:
    Natulicien: Suck, detta var inte en diskussion om svenskhet. Skit i det ordet då, om det stör dig så mycket. Jag har redan förklarat varför jag gillar henne.
    Vadå "suck"? Jag stör mig inte på något. Får man inte fråga? Detta är väl ett diskussionsforum? Jag tycker bara inte om när folk slänger sig med uttryck som de själva inte kan förklara eller stå för.
    Du får gilla Zytomierska hur mycket du vill. Jag bryr mig inte det minsta om din affektion för henne.
  • Koppkaka
    Maria b skrev 2012-02-14 20:34:37 följande:
    Men denna Katrin borde få sej en rejäl dos information från Anna Wahlgren
    HAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
    Leo <3 110819, 3400g och 49 cm lång <3
Svar på tråden Katrin Zytomierska