• Anonym

hjälp

hoppas någon av er kan hjälpa mig ,

min sambo och jag har varit  tsm i 2år och 5 månader , och har två soner på 15 m och 1 son som blir 4 vekor på fredag ,

men nu känner jag att jag inte orkar längre ,
    detta har han gjort mot mig sista året ,
    han har slagit mig om jag säger i mot honom , han hotar med att slå i hjäl mig om jag tex säger fel saker ,
    att han ska slänga ut mig från lägenheten kallar mig hora osv , han snackar skit om min familj , hotar att ta mina älskade barn i från mig , och där går gränsen
    plus jag tappade min lillapojke när jag somnade i soffan men åkte in med honom dagen efter oh vi ber'ättade va som hände men nu hotar han me att säga att jag slängde ner honom vilket jag aldrig i mitt liv skulle göra .
    och att han ska ta dit en journalist ,

hur lätt är de att förlora sina barn? skulle aldrig klara att förlora mina barn och nu vet jag inte om jag klarar av detta längre
    och hur gör man med vårdnaden på min 4 veckors son ? då jag ej ammar honom , kan säga att jag är totalt livrädd :/ hoppas på lite svar , känner ingen här jag bor som jag kan prata ut med , vill inte berätta för någon i min familj då jag ionte vill att dom ska hata honom. sen tar han min mobil så fort vi bråkar då de är han som köpte den till mig , mvh

• Svar på tråden hjälp
  • Anonym

Ring polisen så kan de ta dig och barnen till kvinnojouren, där kommer du få hjälp!

• Anonym

Ja jag hade dragit men du har en del emot di då du inte åkte in med ungen förs dagen efter du tappa unggen i golvet. Hur tänkte du och varför åkte du inte direkt?

• Anonym

pga att killen sa att de inte behövdes för han hade hört att man inte behövde de när dom va sig själva !
    men han kan väl ändå inte sitta ovch ljuga om detta ?!  med tanke på att båda sa va som hade hänt på sjukhuset för de står ju i barnets journal !

• Anonym

TSm han hotar med att mörda dig... Gör omgående en polisanmälan och begär besöksförbud så kan du vara hemma och han får inte komma in i lägenheten.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-02-15 09:40:02 följande:
    pga att killen sa att de inte behövdes för han hade hört att man inte behövde de när dom va sig själva ! men han kan väl ändå inte sitta ovch ljuga om detta ?!  med tanke på att båda sa va som hade hänt på sjukhuset för de står ju i barnets journal !

Har du bevis på att han sagt det? Vet du att det står i ungens journal?
  • Anonym

självklart vet jag de men där står de att jag tappade han när vi låg i soffan!

• Anonym

Du kan ju inte stanna hos en sådan person! Håller med den första som svarade här, ring kvinnojouren, gör polisanmälan. Han ska inte vara i närheten av sina barn när han gör sådana saker mot deras mamma! Tänk om det går längre och han blir agressiv mot barnen också... Du och barnen måste bort nu. Lycka till!

• fjonkelina

Ta dig därifrån med bara det du kan packa i en ryggsäck eller så. Ring kvinnojouren och förklara att det är akut innan vi andra får läsa om ngt hemskt i tidningarna om dig......Låt inte dina barn växa upp med en sådan pappa. Det finns många andra kvinnor som varit i din situation och som tagit sig ur det med bra resultat.

Sätt igång och planera nu.

Egentligen ser jag ut som Modesty Blaise.......................
Svar på tråden hjälp