hjälp
hoppas någon av er kan hjälpa mig ,
min sambo och jag har varit tsm i 2år och 5 månader , och har två soner på 15 m och 1 son som blir 4 vekor på fredag ,
men nu känner jag att jag inte orkar längre ,
detta har han gjort mot mig sista året ,
han har slagit mig om jag säger i mot honom , han hotar med att slå i hjäl mig om jag tex säger fel saker ,
att han ska slänga ut mig från lägenheten kallar mig hora osv , han snackar skit om min familj , hotar att ta mina älskade barn i från mig , och där går gränsen
plus jag tappade min lillapojke när jag somnade i soffan men åkte in med honom dagen efter oh vi ber'ättade va som hände men nu hotar han me att säga att jag slängde ner honom vilket jag aldrig i mitt liv skulle göra .
och att han ska ta dit en journalist ,
hur lätt är de att förlora sina barn? skulle aldrig klara att förlora mina barn och nu vet jag inte om jag klarar av detta längre
och hur gör man med vårdnaden på min 4 veckors son ? då jag ej ammar honom , kan säga att jag är totalt livrädd :/ hoppas på lite svar , känner ingen här jag bor som jag kan prata ut med , vill inte berätta för någon i min familj då jag ionte vill att dom ska hata honom. sen tar han min mobil så fort vi bråkar då de är han som köpte den till mig , mvh