Mythos Beach Rhodos
Jag tänkte höra om det är några mer som har bokat resa till Mythos Beach på Rhodos i maj? Eller om det är någon som har varit där som kan berätta hur det var?
Jag tänkte höra om det är några mer som har bokat resa till Mythos Beach på Rhodos i maj? Eller om det är någon som har varit där som kan berätta hur det var?
Puffar lite här nu när vi börjar närma oss maj 
Ja gör gärna det, jag är jättenyfiken!
Vi ska ha med oss en 1,5 åring och en 3,5 åring så det vore toppen att få veta om det är något speciellt vi ska tänka på.
Någon mer som vet något om Mythos beach?
Nej men jag puffar väl upp den här igen då och hoppas på att någon mer har varit på Mythos Beach och kan berätta hur det var
.
Tusen tack för informationen! Vi har också bokat två-rumslägenhet med uteplats och poolutsikt. Hade ni bokat sulkys? och hur var de i så fall? Vi har bokat det till våra killar även om de är ganska stora nu (1,5 och 3,5 år). Är det bra barnstolar i restaurangen? Hur lång tid tog transfern till hotellet? Jag återkommer säkert med fler frågor.
Åh det låter helt underbart! Vi flyger från Östersund men det går nog bra ändå eftersom barnen är lite äldre.
Nu börjar det närma sig, bara 4 dagar kvar och det ska bli helt underbart! 
Tack för tipset, vi har växlat in så vi har euro. Vi kommer nog inte handla så mycket eftersom vi har all inclusive men kontanter är bra att ha ändå.
Nu har vi kommit hem och wow!!! Jag har ALDRIG varit på ett ställe som är så väl genomtänkt och lyxigt! Vi är supernöjda och kommer garanterat att återvända dit flera gånger de närmaste åren. Visst kostar det en del men det är värt det. Fast jag tror kanske inte att jag skulle välja det här hotellet om jag inte hade barn, det var barn i olika åldrar vid nästan alla bord i restaurangen :)
Nu bär det snart av hit igen och det ska bli helt underbart!!! 
Jag hoppas ni har en härlig semester, jag vill gärna höra vad ni tyckte sen