• Vim

Side Turkiet

Hejsan! Är det någon som bott på Sea World Resort & Spa i Side Turkiet?
    Vi ska dit i April och jag tycker det ser väldigt fint och trevligt ut men skulle vara kul att höra vad andra har att säga. Nåt som ni tycker att vi ska tänka på?
    Vi har en son på 6 år och jag är gravid så alla info är uppskattad. Var maten bra (vi har All inclusive) och vad ska jag tänka på inte äta när jag är gravid egentligen?

Tacksam för svar

• Svar på tråden Side Turkiet
  • Vim

Ingen som bott på Sea World Resort & spa i Side?

• Vim

Vad bra då ska jag kika på den sidan och se vad som står om hotellet. Tack!

• sarabengtsson

Hej

Vi var där 2 veckor i juli 2011 och älskade stället. Till en början tyckte vi det var lite väl stort, vi kom fram sent på kvällen och en karta i handen över hotellet hade inte varit fel.

Lite affärer finns ute på gatan och går man till grannhotellet så går där en gratibuss till ett litet köpcentrum.

Maten var kanon! Hur mycket som helst! 

Trevlig personal, hjälpte till när som.

Var beredd på att det tar ca 2 timmar med transfer och det ligger en bra bit utanför Side.  

Något mer du undrar?
    Ska bli spännande att höra vad ni tyckte när ni kommer hem =)
    Vi åker tillbaka till Side i maj och då till vings nya sunwing hotell =)  

Hälsningar Sara  

¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • Sol30

sarabengtsson: Hur varmt var det när ni var där? Finns det skugga att leka i för barn?

Vim: Har ni varit där än? Vad tyckte ni?  

• sarabengtsson

Vi var dom sagt där i juli så det var gööörvarmt, ingen bra skuggplats ute men det funka bra ändå. Ett bra ställe att åka med barn, det enda negativa var det lite för långa transfern.

¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • hammis

Hej Vim, såg att ni skulle besöka sea world, side. Hur var det tyckte ni? Vi ska åka nu i augusti och har också en son på snart 7, så är lite nyfiken. Tacksam för svar!

Svar på tråden Side Turkiet