• Anonym

Jag bajsade på mig igår :(

:( vad pinsamt

• Anonym

Men hr du något handikapp som orsakar detta? Hmskt för dig? Men om jag skulle bajsa på mig så skulle jag inte ringa pappa, syster och få hjälp av en främmande. Skulle sätta mig i bilen och åka hem.

• Anonym

Det kan nog hända vem som helst, har varit så dålig i magen ibland att det varit nära att jag skitit på mig.

Men jag förstår inte varför du inte åkte hem bara istället för att ringa runt till alla möjliga och byta om inne i butiken. Jag skulle nog skämts lite mindre om jag bara åkte hem och hoppade in i duschen utan att blanda in massa andra människor. 

• Anonym

jag förstår dig TS!
    har aldrig gjort det men har varit nära på det flera gånger :(  
    och jätte känslig mage som reagerar konstigt ibland, och blir akut bajsnödig om det växlar mellan väldigt varmt och kallt.. (jätte konstigt tycker jag! därför måste jag slänga av mig det mesta av kläderna när jag kommer hem nu när det är kallt, innan jag blir för varm.)  blir också väldigt dålig i magen på sommaren när det är för varmt och jag kommer in i ett svalt rum..

sjukt pinsamt! och en och annan fläck i trosorna har jag fått :( har dessutom ångest inkontinens (dvs. blir jag väldigt nervös så kan det läcka ett par droppar..)  

förstår också varför du ringde efter hjälp! skulle aldrig ha kunnat köra hem säkert i en sån situation, särskilt inte med två barn!  

hoppas du hittar ett sätt att komma över ångesten och skammen! det är sånt som händer tyvärr.. 

• Anonym
    Queenie70 skrev 2012-02-15 21:28:42 följande:
    Tyvärr så låter det mer än galet att istället gå in på ica med bajs rinnande ut med benen och låta en främmande tant tvätta av en. Finns ingen bil i världen som inte skulle vara värd att offras.
    fast det står ju att hennes syster kom och hjälpte henne med det, tanten hjälpte henne att bli lugn och köpte ett par mjukisar åt henne.
  • Anonym

Åh vad jobbigt! bra att allt löste sig, dock tycker jag som många andra, varför blandade du in en massa personer när du kunde ha bara åkt hem och tvättat dig? jaja, om du vill slippa känna dig ensam så läs igenom denna tråd: www.familjeliv.se/Forum-4-46/m51972762-30.html

den tråden kanske får dig på lite bättre humör!

• Anonym
    Anonym (men...) skrev 2012-02-15 21:59:38 följande:
    Men... skojar du? Fick du en tant att handla nya byxor åt dig, och din pappas KOMPIS att komma när du hade dajjat på dig? Varför åkte du inte bara hem?! Brukar det här hända dig ofta, panikattacker och så? Får du någon hjälp? tur att dina barn är så små. hoppas det löser sig för dig, TS!! och vilken underbar tant, hoppas du tackade henne ordentligt!

ingen bra ide att köra när man mår fruktansvärt dåligt och har panikångest!
  • Anonym

Som dom andra säger, sånt som händer! Bara det att folk inte pratar öppet om det. Jag tror att jag också har IBS, har ej varit till doktor så inte fått det bekräftat). Men min mage är väldigt krånglig så det har varit MÅNGA gånger som jag har varit på vippen att skita på mig, både på jobbet och i mataffären. Och en gång sket jag faktiskt på mig ordentligt. Satt hemma vid datorn och skulle släppa en oskyldig liten fis och inte visste jag att jag var dålig i magen just då.

Så just det med att skita på sig, det är ju inget man gör med flit. Eller ens kan styra över i den situation om man inte får tag på toa. Förstår att det var väldigt skämmigt, men vad gör det om hundra år? =)

• Anonym
    Anonym (förödmjukad) skrev 2012-02-15 22:18:57 följande:
    Ser att flera undrat var barnen var. Bebisen var i sitt babyskydd som stod i kundvagnen (den kundvagn jag haft med mig in i butiken) och sonen satt i det där utfällda barnsätet (vet inte vad det kallas) som finns i kundvagnen. Kundvagnen stod precis utanför min förardörr, min dörr var alltså öppen.

Tack alla ni som delar med er av era historier, känns ju faktiskt bra att läsa om, även om det är tråkigt att det hänt er, och tack ni som förstår.

Som flera av er lyckas läsa er till så var det i första hand ångesten och paniken som gjorde att jag inte bara satte mig och åkte hem.

Att pappas kompis kom var inte direkt mitt val, pappa ringde honom för att hjälpa mig, det var "för sent" att säga nej när jag väl fått reda på att han skulle komma, eftersom han redan var på väg och jag hade inget nummer till honom.

Jag "drog inte in en gammal tant i problemet". Hon vände självmant sin bil när hon såg att jag mådde dåligt, hon visste väl inte att jag hade bajsat på mig. När hon kom nära och fråga vad som hänt så sa jag som det var (samtidigt som jag grät osv). Hon var supersnäll och gjorde mer än jag nånsin kunnat kräva. Hon ville hjälpa till. Hon la till och med ut pengar för att köpa byxorna då jag inte hade så mkt kontanter på mig. Hon ville INTE ha någon ersättning. Hon var bara en enormt vänlig själ.
    "Jag kom ut genom dörrarna och kände att jag inte skulle hinna den sträckan, speciellt inte eftersom jag skulle bli tvungen att bära bägge barnen."

Ena stunden bär du båda barnen, sen sitter båda i en kundvagn?? Obestämd 
Svar på tråden Jag bajsade på mig igår :(