Inlägg från: jag är den jag är |Visa alla inlägg
  • jag är den jag är

Jag bajsade på mig igår :(

Jag vet att det känns jobbigt, ts. Men som du redan har förstått utifrån svaren här i tråden så är du långt ifrån ensam.

Själv har jag faktiskt bajsat på mig i vuxen ålder mer än en gång.
    1995 fick jag diagnosen ulcerös colit och under den period då jag var som mest sjuk så hände det flera gånger att jag bajsade på mig.
    En gång på HM i Linköping (där jag bodde då). Eftersom jag bodde i Lambohov, och alltså hade en bit hem, så fick jag ta bussen hem. Jag satt där tillsammans med övriga resenärer och låtsades att jag inte hade en aning om var bajslukten kom ifrån .

Det är fruktansvärt pinsamt - jag vet - men det är trots allt inte hela världen. Det kan hända bra mycket värre saker i livet än att man bajsar på sig.    

• jag är den jag är
    Waldo skrev 2012-02-16 07:56:13 följande:
    Helt förbluffande!

En vuxen kvinna med egna barn, väljer att involvera helt okända människor. Haffa totala främlingar för att få hjälp med att köpa kläder för att man skitit på sig?
    Sedan ringer man runt till halva släkten och när man inte får svar involverar man deras vänner som får komma och ta hand om situationen

Jamen vad i helvete,
    du sitter redan i bilen - kör hem, tvätta dig och väx upp!

Det är första gången jag har hört talas om en panikatack där det yttrar sig så att man väljer att förödmjuka sig ännu mer för okända människor

Fast nu har du nog inte läst ts ordentligt.

Ts "haffade" inte totala främlingar för att få hjälp. EN äldre dam kom själv fram till henne och frågade hur hon mådde. Damen erbjöd sig sedan att hjälpa ts.

Ts ringde inte "runt till halva släkten" och hon "involverade" inte deras vänner. Hon ringde till sin pappa och sin syster (vilka jag betvivlar utgör halva ts släkt). Hennes pappa i sin tur ringde en vän då han tydligen inte själv hade möjlighet att åka just då.

Under en panikattack är man inte alltid medveten om vad man gör  (vilket du hade vetat om du någonsin drabbats av en).

Personligen tycker jag att det är bra att ts inte körde hem med barnen i bilen under en pågående panikattack. Det visar på ansvar och mognad.

Kanske borde du läsa ts lite mer ordentligt nästa gång.       
  • jag är den jag är
    accept skrev 2012-02-16 08:42:53 följande:
    Enligt mig: har man sådan ångest borde man inte ha barn. Om man beter sig som TS, alltså - har inga spärrar alls utan till och med ringer och involverar folk som pappans kompis, inte kan tvätta sig själv..hur klarar hon sina barn?
    Nej, fy , mår så dåligt av att vilka som helst verkar få skaffa barn. Hur tror du (TS) dina barn mår av detta?
    Bebisen bryr sig väl inte, men den äldre ungen?
    Uschusch. 

Du borde skämmas, människa!

Men gissningsvis har du inte så pass mycket vett... 
Svar på tråden Jag bajsade på mig igår :(