Inlägg från: Anonym (Usch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (usch)

Jag bajsade på mig igår :(

Vili skrev 2012-02-17 16:46:44 följande:
    Om jag så hade 20 mil och köra så hade jag kört hem, kastat kläderna, duschat sen sanerat bilen... Vem sören ringer alla man känner för att komma och tvätta av en?

Precis! Har dessutom hänt mig med! Bara att åka hem snarast, duscha och byta om! Samt kasta kläderna och tvätta ur bil!
    Visst man tänker inte normalt när man har en panikångest men skulle aldrig nånsin bett varken sambo, systrar eller nån annan för den delen att tvätta bort mitt skit inne på en ICA affär dessutom??? 
  • Anonym (usch)
    Anonym (uhhh) skrev 2012-02-17 17:50:51 följande:

Självklart är det synd om henne att hon har panikångest och ibs, det har jag aldrig påstått något annat. Men då är frågan, klarar man inte av att ta sig hem, eller få rent sig självt hur klarar man av 2 barn med sådan panikångest då? Det är det jag undrar så det kan ni som kommenterar att alla är så elaka här förklara??

Nej just under själva panikångest attacken kan man INTE ta hand om andra överhuvudtaget!
    Därför de va bra hon ringde andra som kunde ta dom tills värsta va över. Har jag oxå med gjort när de gäller min son!

• Anonym (usch)
    Anonym skrev 2012-02-17 17:57:51 följande:
    Panikångest eller inte; ändå jäkligt konstigt att välja en ica-toalett att tvätta sig på, när systern kunde följt med hem och skrubbat där istället, hade ju varit trevligare för både icas övriga kunder och för ts.....

precis!
  • Anonym (usch)
    Anonym (uhhh) skrev 2012-02-17 17:59:36 följande:
    Men tänk den gången ingen kan hjälpa till? Att ingen kan ta sig sit hon befinner sig? Det kan ju faktiskt hända.

Tjaa... Min sambo tar ju sonen när jag får PÅ, kanske gäller TS oxå om hon e hemma?  
  • Anonym (Usch)

Jag kan ärligt talat inte bli mer än riktigt förbannad när jag läser hur lite medlidande vissa människor på denna tråd har! Absolut ingen respekt!

Jag tror inte att personen som la upp första inlägget på denna tråden som beskrev vad som hade hänt var ute efter att bli dömd som förälder! Och att man inte skulle vara lika bra som förälder bara för att man lider utav panikångest är verkligen skitsnack! Total skitsnack! Jag antar att de som kommenterat detta negativt inte har någon som helst erfarenhet utav hur det är att drabbas utav panikångest, så jag förstår verkligen inte syftet med att kommentera i över huvud taget.

Jag kan säga att jag blir riktigt sårad inombords när jag läser inlägg som tolkas att man är typ "handikappad" om man lider utav panikångest och måste ha någon med sig när man ska handla och inte utsätta sina barn för detta osv för att lida utav panikångest är ingenting som gör en till "funktionshindrad" som vissa verkar tro, för så är inte fallet!

Jag säger bara det att skaffa lite erfarenhet om detta ämne innan ni kommer in och dömer!

Jag blir förbannad för jag lider själv utav panikångestattacker och ibs och vet att man absolut inte kan hantera när denna paniken uppstår, men det gör en verkligen inte sämre än alla andra!

/en förbannad 16 åring.

Svar på tråden Jag bajsade på mig igår :(